Shopping spree in Olympia / Na kukačku v Olympii

Hey guys,

 I am so sorry for being silent for such a long time. I have been working and handling things with our future flat which has been taking all my attention lately. Despite this all going on I found some time for a small shopping spree with a friend of mine. I was after some boots for winter but unfortunately there wasn´t anything I´d like. Everything in my price range didn´t fit me and on the other hand boots I did like were too expensive. In the end I bought a jumper and a really nice necklace which usually happens when you´re looking for something specific.
Are you usually as "lucky" as me when you go shopping?
Strange thing is the worse the weather the more I feel like wearing skirts and dresses. So even for this occasion I was wearing my really old black skirt, Vespa tee and a huge cardigan to keep me warm.

I plan to go hunting for the boots once more and hopefully I´ll have more luck. Meanwhile I hope you have already found all the necessary equipment for winter time or that you are at least more successful with your shoppings than I am.

xx Eve.h


---

Zdravím vás,

 omlouvám se, že se tu teď absolutně nic neděje, ale v poslední době všechnu moji pozornost vysávala práce a taky zařizování kolem bytu. Nicméně se našla skulinka, abych si s kamarádkou zajela do Olympie okouknout nějaké ty zimní boty. Musím ale bohužel konstatovat, že jsem nejspíš tu hlavní zimně obuvní sezónu prokaučovala a nebo je to v obchodech opravdu taková bída. Žádné kozačky jsem totiž nesehnala. To, co se pohybovalo v mé cenové relaci mi nějakým způsobem nesedělo, nebo už neměli moji velikost a to, co by se mi jakž takž líbilo stálo víc, než jsem byla ochotná za boty utratit. Nakonec jsem skončila se svetrem a řetízkem, čili tak jak to už bývá, když něco v obchodech urputně sháníte.
Co vy říkáte té nabídce zimního obutí? Taky se vám zdá tak zoufalá?
Zajímavé je, že čím víc se ochlazuje, tím víc mám chuť nosit šaty a sukně a tak jsem i na nákupy vyrazila ve své stařičké černé sukni, tričku s Vespou a velikánském cardiganu.

Plánuju to zkusit ještě jednou a snad budu mít víc štěstí. Doufám, že vy už jste si své zimní nákupy odbyli(y) a byli(y) jste při nich mnohem úspěšnější než já.

Vaše Eve.h


cardigan Topshop
t-shirt / tričko votocvohoz.cz
skirt, handbag / sukně, taška H&M
shoes / boty Street

Mohlo by se vám líbit

5 komentářů

  1. Hezky ses na to nakupování vyfikla, škoda, že se nebyla úspěšná... Já na tom byla většinou podobně, měla jsem představu o kozačkách a ne a ne takové objevit, až jsem na takové narazila dneska u vietnamců, tak jsem je hned čapla a snad se hned nerozpadnou :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Nechtěla bys dát nějaké podrobnosti o bytečku? Často se o tom zmiňuješ, jsem zvědavá :-) Janca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, bohužel podrobnosti ještě nemám. Zatím jsme jen řešili právní věci, smlouvy a převod majetku. Jak budeme zařizovat, určitě vám všechno ukážu. To nevydržím :D

      Vymazat
  3. Tá suknička je prekrásna a veľmi ti pasuje :) ja som sa tento rok zmierila s tým, že nič poriadne nezoženiem, a preto mi budú musieť postačiť tie z minulého roka.

    www.bluechicberry.com

    OdpovědětVymazat
  4. Letos mám s nákupem bot taky problém - no aspoň, že sis koupila nějaké odškodnění za to, žes je nepořídila. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images