My favorite necklaces / Moje oblíbené náhrdelníky

Hi everyone,

 I will skip all my excuses as to why I´m not present here, because I´m sure you´re not interested in my personal dramas and I´ll rather show you a collection of my favorite necklaces. I didn´t wear accessories that much before (except earrings) but since I started wearing very simple cuts and colors I ultimately needed to complete it with something and make it more interesting. So come take a look at them with me...


Hezké úterý všem,

 všechny ty trapné výmluvy, proč tu nejsem tak často si radši odpustím, protože je mi jasné, že nikdo z vás netouží číst o mých osobních dramatech a radši vám ukážu svoje oblíbená cingrlátka. Dlouho jsem náhrdelníky a šperky obecně (vyjma naušnic) vynechávala úplně, ale jak rostla moje obliba jednoduchých a jednobarevných hadříků, přidala se i potřeba to něčím trošku oživit. Tak koukněte se mnou...

I´ve had the peacock necklace for a year by now and unfortunately it´s becoming visible on the chain but I like wearing it very much to all the blue and green pieces. It´s quite universal and I believe most of you, who come here often, know it very well from my outfit posts.

Paví náhrdelník mám už něco přes rok a je to už na řetízku celkem poznat, ale jinak ho pořád moc ráda nosím k modrým i k zeleným svrškům. Je vcelku univerzální a věřím, že ti z vás, co sem chodíte pravidelně, už ho dobře znáte



I bought this braided necklace in Avon catalogue. I don´s wear it as often as I´d like but I´m sure as soon as it gets warm it´ll be my most favorite companion. It reminds me of boat ropes and Summer in general.

Tenhle látkový/zaplétaný náhrdelník jsem si koupila v Avonu. Nenosím ho bohužel tak často, jak bych chtěla, ale věřím, že jak se trochu oteplí, neobejdu se bez něj. Připomíná mi lodní lana a prostě léto.


This plastic beads have been with for the longest time of all the necklaces. I bought them really long ago for my graduation party (the theme was disco). I have them in three sizes and lengths and I wear them really often. They went for many holidays and to one wedding with me. Their biggest advantage is they can´t get broken because they are sealed to the thread.

Tyhlety plastové korálky toho se mnou zažily už hodně. Koupila jsem si je kdysi dávno na stužkovací večírek na gymplu. Měli jsme téma disco. Mám je v několika různých velikostech a nosím je opravdu často. Byly se mnou na dovolených i na jedné ze svateb, kam jsem šla jako host. Jejich výhoda je, že se nikdy nemůžou roztrhnout a rozkutálet, jsou totiž zatavené přímo na šňůrce.



What says elegance more than pearls, even though they are fake. I bought these in sale in Tally Weijl and I wear the necklace for various occasions and with lots of different pieces of clothing. I especially like it with black tank top in Summer.

Nic neříká elegance tak, jako perličky, byť obyčejné plastové. Tyhle jsem sehnala za pár korun ve výprodeji v Tally Weijl a taktéž je nosím často a k ledasčemu. Obzvlášť se mi líbí v kombinaci s černým tílkem.



I´m sure you remember this medalion from my recent outfit posts. I bought it just before Christmas and it has become my favorite very quickly. It has a vintage feel and I really like things like this.

Medajlonek si určitě pamatujete z nedávné doby. Koupila jsem ho nedlouho před Vánocemi a nosím ho moc ráda ke kalhotům i k sukním. Má takový starožitný punc a to se mi hrozně líbí.


So this is all from me for today.
What about you? Do you have any favorite accessories?

Tak to je ode mě pro dnešek všecko.
A co vy? Máte nějaké oblíbené tretky?

Mohlo by se vám líbit

5 komentářů

  1. ja som si najnovšie v claire's kupila výraznejší náhrdelník, tak sa teším, kedy ho využijem v nejakom outfite :) ale u teba sa mi páči strašne ten pripomínajúci lano :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny kousky jsou moc hezké a sama bych je s chutí nosila:))) nepotrpím si na moc třpytivé věci, nebo čistě stříbrné přívěšky apod. tak je mi toto hodně blízké...a perličky? no comment, miluju:))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten páv a medailonek jsou úžasné :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Každý z nich má něco do sebe! :*

    OdpovědětVymazat
  5. such a lovely collection of very versatile pieces!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images