Rimmel Max Bold Curves review


Nic Thursday everyone,

 I don ´t know what´s the weather like in your corner of the world but I´m getting sick of the endless winter here in the Czech republic. Yesterday when I was putting all the clothes back on after my yoga lesson I just realized how much I´d like Spring to finally come.
 But let´s get to my today´s subject. As you´ve probably seen I bought a new mascara two weeks ago. I was picking very carefully and after some time I chose this one from Rimmel. The price was a little higher than what I´m used to but I decided to give it a go.
 The mascara is black which is another trial for me since I hadn´t used a black mascara for ages. I don´t know why I thought I looked like a blinking doll in it.
 It says "Big bold lashes in a flash". Well let´s say it doesn´t take a flash to put the mascara on but the result is more than satisfying. The brush is curved and it´s really thick. I don´t have very thick lashes and after applying the mascara they look much better and they are even curved (you see making my eye lashes curved is probably my biggest problem).
 It lasts all day long, but if you go somewhere in the evening I recommend pack the mascara with you and re-apply it. It doesn´t crumble or imprint on your upper eye. This is a big plus for me because I used to have a mascara from Avon and it imprinted even after two hours of wearing. I also put this new mascara to the the most difficult test - a bikram yoga lesson - which means an hour and a half of intense sweating and heavy breathing and it stood the test perfectly.
 I´m definitely getting another after finishing this one.

xoxo Eve.h


Hezký čtvrtek všem,

 taky už vás ta zima za okny nebaví? Včera v józe, když jsem se po lekci navlíkala do té spousty vrstev, došlo mi, jak moc jsem z té letošní věčné zimy otrávená.
 Ale vraťme se k předmětu dnešního postu. Jak asi víte, koupila jsem si asi dva týdny zpátky novou řasenku. Vybírala jsem v drogerii celkem dlouho, až jsem nakonec sáhla po Max Bold Curves od Rimmel. Cena byla pravda malinko vyšší, než na jakou jsem zvyklá, ale řekla jsem si, že to zkusím. Barva je černá. To byla pro mě taky tak trochu zkouška, protože černou řasenku nenosím asi od 17ti let.
 Na obale se slibují objemné a natočené řasy v "mžiku". No řekněme, že úplně mžik si s touhle řasenkou nalíčit oči netrvá, ale výsledek je opravdu uspokojivý. Kartáček je zahnutý a hodně hustý. Nemám moc husté řasy a můžu s klidným svědomím prohlásit, že po použití řasenky vypadají mnohem líp a jsou snad i trochu natočené (což je u mě asi ten největší problém).
 Řasenka vydrží celý den, ale pokud jdete někam večer, doporučuju vzít s sebou a přemáznout. Nedrolí se a ani se neobtiskuje v průběhu dne nad oči. To hodnotím asi nejvíc kladně, protože jsem měla řasenku z Avonu, která se velice ráda obtiskávala třeba už jen dvě hodiny po nalíčení. Tuhle novou řesnku jsem také podrobila testu nejtěžšímu - lekci bikram jógy - to znemaná hodině a půl intenzivního pocení a funění a obstála výborně.
 Cena, jak jsem už zmínila, byla maličko vyšší 199,-, ale myslím, že za to rozhodně stála a až ji dopotřebuju, nejspíš sáhnu po novém balení.

To je ode mě pro dnešek vše. Zdraví vaše Eve.h


 Před


Po


Mohlo by se vám líbit

11 komentářů

  1. Jsem si jistá, že by mi vyhovovala, tyhle kartáčky mám ráda :). Dneska mi přišla výhra z giveaway - řasenka Max Factor, tak moc jsem se na ní těšila ale bohužel jsem nevěděla, že je modrá.. takže trošku zklamání, nevím co s ní budu dělat.
    Chtěla bych tě pozvat na GIVEAWAY o tělové máslo Alverde a deodorant Balea :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle řasenku jsem zkoušela a vyhovovala mi. Ten kartáček je super. :)

    OdpovědětVymazat
  3. woow good mascara!thank u dear for the support!wish u wonderful days happy easter xoxo

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Evi, já jsem tedy věrná už spoustu let řasence Great Lash, kterou střídám s Volume Mascara Dr. Hauschka, ale tenhle tvůj řasenkový poklad vypadá taky víc než zajímavě a dělá krásný kukadla ;-).
    Pa pá. :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Já už tyto klasické kartáčky vůbec nepoužívám, mám pocit, že hrozně slepují řasy a ani efekt není takový, jak s těmi umělými :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. wow ake mas krasne oci..odpadnem inak ja som sa zufalo namotala na lancome hypnose doll eyes a najlacnejsiu som na ebay videla za 13 libier co je ako dost ze dost :(

    OdpovědětVymazat
  7. Evičko vůbec nevypadá špatně! :) Výsledek je obstojný, že by příští favorit při nákupech..? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hello Eve!

    I think the mascara look fab on you - I find it really hard to find good mascaras.

    I'm really happy you like the wedding photos - hahah I'm not longing for marriage for the moment but hahah I longing for a bunch of photos like these ;)))

    I will, I promise <333

    Have a great day!
    xx

    Johanna, Sweden
    ART FASHION

    OdpovědětVymazat
  9. I love Rimmel products and this one seems good!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpovědětVymazat
  10. řasenka vypadá věru skvěle!
    já pořád pátrám po té pravé, teďka mám jednu od Rimmel s big štětečkem, ale brzy vyschla, chjo ...

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images