My favourite summer dress / Moje nejoblíbenější letní šatičky

Today just quickly. I´d like you to meet my favourite summer dress. I bought it four years ago in CA and I´ve loved wearing it ever since. I remember it was quite an impulsive buy, I just liked it too much to leave it in the shop. I´ve also attended a wedding and had many nice moments with my bf in it. I wouldn´t stop wearing it even if it was out for a long time because it fits so perfectly and it´s just fantastic. What about you? Do you have any favourite seasonal item in your wardrobe?
PS: I´m sorry about taking pictures in our kitchen again and about visible bikini straps. I was on my way to the Brno dam.

Dnes jen rychle. Ráda bych vám představila své nejmilejší letní šaty. Koupila jsem je před neuvěřitelnými  čtyřmi roky v CA a strašně ráda je nosím. Vzpomínám si, že to byl celkem impulzivní nákup, prostě mi padly do oka. Už jsem se v nich účastnila jedné svatby a zažila nejednu pěknou chvilku s přítelem. Nevzdala bych se jich ani kdyby už byly úplně mimo módu, jsou prostě úžasné a pořád skvěle padnou. A co vy? Máte taky svůj oblíbený sezónní kousek?
PS: Omluvte opětovné foto v kuchyni a provázky od plavek, zrovna jsem se chystala k vodě.



Mohlo by se vám líbit

13 komentářů

  1. Šaty vypadají pěkně, svěže, letně, vesele :) Líbí se mi a tobě sluší :)

    http://onegirlb.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné, tyhle nestárnoucí kousky mám nejraději, kéž by každý kus v šatníku byl tak různorodě využitelný :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsou krasné, neskutečně ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se mi moc líbí ten vzor a i střihem jsou určitě moc pohodlné, také mám takové nejraděj :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsou moc hezké a myslím,že doopravdy nadčasové! A navíc jdou ti k barevnému typu - takže co víc si přát:)))

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné mám hrozně ráda na léto tyhle volné šatičky :).

    OdpovědětVymazat
  7. There is nothing quite like having loved staple pieces of clothing in your wardrobe you can wear over and over never tiring of them. Its a gorgeous dress Eve!! :) Sorry I can't get over to your blog as often as I'd like whilst travelling. I am reading every post, it just depends on time and free wifi if I can comment or not. THank you so so much for still leaving sweet comments on mine, letting me know you've stopped past and are following our journey - Morgs is reading them all now too so his getting to know you better :) Have a wonderful week Eve xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi Anna, thank you very much :) It´s OK you don´t always comment, I understand that it´s not easy to get a good internet connection while you´re travelling. I just enjoy watching your journey very much because you always write about it in such funny way and I learn new and useful things about places you visit and about you two too. Have a nice Wednesday wherever you are ;)
      xx Eve.h

      Vymazat
  8. Jsou pěkné. Já mám několik takových kousků, kterých bych se nevzdala ani za nic, ale je pravda, že to jsou nadčasové věci, stejně jako tyto tvoje šaty. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images