Spring-ish outfit

Ahojte,

venku už to konečně vypadá, že bude jaro a tak jsem tu dnes s prvním vcelku jarním outfitem. V poslední době jsem hodně zatížená na proužky a po tomhle červenobílém tričku sahám poslední dobou dost často. Nejspíš proto, že už mám dost těch nudných tmavých barev, které nosím nepřetržitě od listopadu (s pár výjimkami).


Kromě toho je celkem problém sehnat takovéhle tričko. Divíte se? Mám pocit, že všechny oděvní řetězce začaly vyrábět obyčejná dámská trička z nekvalitní viskózy = vezmete parkrát na sebe, vyperete, na tričku se objeví nevzhledné žmolky a přetočí se lemy a konečná! Schválně se mrkněte na web H&M a složení takových triček... Tohleto jsem koupila na Asosu,  a je alespoň z půlky bavlněné a navíc je pánské. Červenobílé už mají pouze v mega velikostech, modrobílé najdete TADY
Asi už mě znáte a víte, že oversized věci prostě miluju.
Proto ani zbytek outfitu nebude pro vás překvapení.


Kabát je už přes dva roky starý z Topshopu. Džíny jsou moje jediné ve střihu mom-jeans. Jsou do pasu a dole trochu zkrácené. Koupila jsem je na naší cestě po USA. Boty jsem koupila loni na podzim na Zootu.



Fotky jsme s přítelem pořídili v Masarykově čtvrti v Brně. Vřele doporučuju k procházce ať už v Brně bydlíte a nebo se sem chystáte na výlet. Je to krásná vilová čtvrť, dýchne tam na vás duch První republiky. A kromě toho tu sídlí kavárna Del Saggio, kde mají vynikající kávu. Už jsem tu o ní psala, pokud byste chtěli vědět víc, celý článek, najdete TADY. Procházku můžete zakončit výhledem z Kraví hory, která je nadelko.

A co vy a jarní outfity? Už pomalu uklízíte zimní oblečení?

Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Hned jsem si říkala, že to je u Del Saggia :) Moc hezký outfit, Evi! Já už vytáhla trenčkot a zimní bundu chci oprat a zase na dlouho uložit "hluboko do skříně". Teď už jen trenčkoty, křiváky a džínové bundičky! Dneska jsem schovala už i kozačky a teď už jen tenisky, oxfordky a časem i balerínky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Aničko :) To jsi statečná, já se pořád ještě balím. Těším se na jarní outfity na tvém blogu!

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images