Favourite american moments pt. 1

Zdravím vás,

moje cesta do Ameriky byla neskutečný zážitek a myslím, že doteď mi pořád nedochází, kde všude jsem byla a co všechno jsem tam vlastně zažila. Vybrat jen pár opravdu krásných zážitků nejde a proto bych chtěla tohle téma rozdělit do víc příspěvků...

Pokud by vás zajímala naše trasa, abyste měli představu, jak jsme se pohybovali, najdete ji ZDE

1. Pohled na Bahamy z letadla


To byl pro mě čistý šok. Já děvče z Moravy, můžu vidět Bahamy... Neskutečné, nádherné a naprosto surreálné


2. Pláž v Miami

V Miami jsme dohromady strávili asi tři dny a já budu vždycky vzpomínat na dlouho dlouhou procházku po pláži a po board walk - dlouhé prkenné stezce - zakončenou koktejlem. Dokonalé!




3. Opravdové tropy

Z Miami jsme zamířili na Key West. Nádherné domečky, pohodová "don´t worry be happy" atmosféra, 40 km po vodě Kuba, voda 35°C a dům Ernesta Hemingwaye...




4. Jakákoliv chvíle u moře

Jakožto člověk, který nevyráží každý rok na opíkačku do Chorvatska, jsem si taky moc užila jakoukoliv koupačku a chvíli u moře... Nepopsatelné...



 
V příštím příspěvku se můžete těšit na města, kterými jsme projížděli a měli jsme možnost se po nich aspoň chvíli projít a nasát jejich atmosféru.

Mějte se krásně,

Vaše Eve.h

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images