Pomalu přituhuje

Ahojte,

než se dostanu ke druhé části mých zážitků z Ameriky, ráda bych vás dneska inspirovala mým spíš teplejším podzimním outfitem. Venku už přituhuje a já už přes měsíc nosím své milované lehčí kabáty a strašně si to užívám. Proto mám ten podzim ráda, že se můžete zachumlat, ale ještě pořád u toho vypadat stylově. Až začne mrznout, nebude čas na hrdinství - vytasím svůj zcela nestylový zato teplý péřový kabát a ten budu nosit až do jara.
V poslední době jsem propadla "véčkovým" svetrům a o mojí posedlosti podzimními barvami jste si už nejspíš všimli. Výstřih do V na svetru jen tak třeba jen s tílkem a krajkovou podprsenkou mi přijde hrozně rafinovaný, a to i přesto, že je třeba hodně oversized.
Co se týká jednotlivých kousků, čepici si nejspíš pamatujete z mých fotek z Amsterdamu. Kabát jsem koupila vloni v Zootu. Na mrazy bohužel není, ale na takové ty chladnější dny kolem nuly ještě stačí. Pánské střihy kabátů prostě miluju! Džíny jsou už staršího data z loňska, ale tahám je furt dokola. Nejnovější je právě svetr a přesto, že je z HMka obsahuje i nějakou tu vlnu. 

A co na podzim nejraději nosíte vy? Máte nějaký oblíbený kousek?





coat / kabát Zoot.cz
jumper, jeans / svetr, džíny H&M
knitted hat / čepice Camaieu 
handbag / kabelka H&M
boots / boty Tamaris via Zoot.cz

Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Konečně někdo, u koho vidím teple vyhlížející outfit :) moc hezké, v tom by mi určitě nebyla zima :D

    LENN

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images