Co mám ráda na podzimu

 
As I turn another page in my diary every week I keep watching fall approaching quickly. Even the weather has set itself on "autumn mode". It started to rain often and mornings are much cooler. Since summer is my favorite season despite hot days and unbearable heat I started to think if there is at least something that I like about fall. And what a surprise! I found some great things about it.

  • I love colorful leaves. I go to work via somewhat forest and in fall it just turns into a magical place thanks to them. The forest is set around the Brno dam so when I go by bus in the morning and sun shines softly on the water it is so beautiful and romantic
  • Since I consider myself a fashion freak I can´t love autumn more for making me toss out all my scarves (last week a friend came to visit and she was shocked how many I have and I felt ehm a little embarassed) and coats (I also have lots of them)
  • the weather isn´t so searing any more and ideal for walks or motorbike rides
  • it´s candle time again, and I must admit I just can´t have enough of them all year long
  • and Christmas is approaching too! :)
What do you like about autumn?
 
 

---


 Jak každý týden přemítám stránky v diáři, pozoruju, jak se podzim neúprosně blíží. I to počasí už nejspíš zařadilo podzimní mode. Začalo pršet a rána už jsou taky o poznání chladnější. Jelikož je léto i ve zničujících vedrech a žhavých dnech moje nejoblíbenější období, tak mě napadlo, jestli je vůbec něco na podzimu, co mám ráda. A světe div se, pár věcí by se našlo.

  • miluju, jak se na podzim zabarví listy. Jezdím denně kolem brněnské přehrady, kde to na podzim jen hraje různými barvičkami a když jedu ráno a sluníčko svítí zlehka na vodu, ze které stoupá pára... Prostě nádhera a podle mě i velká romantika
  • jelikož se považuju za módního závisláka, nemůžu podzim nemít ráda, protože kdy jindy než na podzim vytáhnout šály (na kterých přímo ujíždím - onehdy se moje kamarádka nestačila divit kolik jich mám, když byla u mě na návštěvě, až mi to bylo trochu ehm trapné) a všelijaké kabátky (ani na ty nejsem chudá)
  • počasí už není tak teplé, takže přeje všemožným procházkám a taky projížďkám na motorce :)
  • začíná čas svíček, kterých se celoročně nemůžu nabažit
  • a v neposlední řadě se blíží Vánoce! :)
A co máte na podzimu rády/i vy?

Mohlo by se vám líbit

3 komentářů

  1. Tak jako ty mám ráda barevné listí, procházky, trhání zralých šípků a taky ty šály :) Bojím se spočítat,kolik jich vlastně doma mám:) Já vedra nerada, ale je fakt, že na ta chladná rána se úplně netěším, všechno má ale něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda na podzimu nejspíš stejné věci. A navíc taky burčák :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Podzim je mé oblíbené roční období...sice se vždycky inteligentně nachladím v prvních chladnějších dnech a pak se na ten krásný teplý podzim, který obvykle přijde potom dívám zpoza okna se zavázaným krkem:D ale i tak ho miluji...barevné listí, prapodivný klid krajiny, to všechno hraje na melancholickou strunu mé duše:D (jo vím, zní to bláznivě), prostě se tak nějak na podzim cítím šťastná a vyrovnaná a svá:)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images