Cafébar Santiago

Hey guys, this post is about a café I´ve recently discovered in Brno where I study. As you can see its atmosphere is very pleasant and it feels almost like home. Aside of coffee and cocktails they offer breakfasts and lunch salads. I tried panini there and it was delicious. I think it´ll be a perfect retreat for rainy and foggy autumn and winter days. So if you´re ever in Brno be sure to stop by cafébar Santiago. :)

Dnešním článkem udělám pravděpodobně radost všem brněnským kavárenským povalečům. Jak jsem se zmínila v minulém příspěvku, v úterý jsem objevila tohleto skvělé a moc příjemné místo. Cafébar Santiago se nachází na ulici Veveří a nabízí nejenom skvělou kávu (třeba to latté, co je na obrázku), ale taky rozličné koktejly a nějakou tu baštu. Nabízí vajíčka k snídani, saláty k obědu nebo jen tak něco k zakousnutí ke kafi. Měla jsem tam třeba skvělé panini. Pravda, ceny tam nejsou zrovna lidové, ale řekla bych, že cenová kategorie je to pro kapsu studenta pořád únosná. Na mě hodně zapůsobilo prostředí. Barva na stěnách na mě působí uklidňujícím dojmem a proutěné židličky jsou víc než pohodlné. Myslím, že to je ideální útočiště pro sychravé podzimní a zimní měsíce. Navíc je tam wifi zdarma, takže pokud se vám nechce dřepět v Krmítcích na fildě, či FSS (zdejší studenti to totiž mají nejblíž), vyražte do Santiaga. Vřele doporučuju :)




Mohlo by se vám líbit

8 komentářů

  1. jezdím okolo toho do školy, ale ještě jsem tam nikdy nebyla:) veveří je plná krásných kaváren:))
    ale moje úplně nejoblíbenější je Frattelli, mají tam nejlepší tchai latte, a taky se mi líbí, že kafe dávají do veeeeelkých šálků :D a taky mám ráda Podnebí:)

    OdpovědětVymazat
  2. jeee Evi, tuhle kavárničku mám dost ráda, bydlím tak 5 metrů od ní :D

    OdpovědětVymazat
  3. kavárnička vypadá krásně, škoda, že jí mám od domova hooodně daleko :)
    Tereza♥

    OdpovědětVymazat
  4. všichni kavárenští povaleči i povalečky jsou jistě štěstím bez sebe! santiago je super kavárna, poslední dobou jsem tam pravidelným povalečem a v úterý tam mám spicha zas! :D btw. pěkná změna designu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nj, já bláhová :D Jsem myslela, že jsem objevila Ameriku. Tak třeba se tam někdy potkáme či přímo uspořádáme blogerský sraz ;)

      Vymazat
  5. fíha vyzerá to skvele, určite tam niekedy musím zavítať :)

    OdpovědětVymazat
  6. OMG! What happened? Did u change the layout?
    Nice!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images