Give me some turquoise, please / Tyrkysovou, prosím

Hi everyone, the weather gets worse and worse, drizzling, foggy a true December indeed. On top of that I have to learn as this is the last week of the winter semestr and I´m still sooooo sleepy. No time to buy some christmas presents, no time to help my mum make christmas cookies... I have to say again how sad it is to still chase something we aren´t sure about its value. So to make myslef a little more cheerful and colourful I took out my turquoise summer top and wore it over the casual long sleeved tee. And as I´m always happy to add some trinket I accesorized it with my new peacock necklace. Do you like it?
xoxo Eve
PS: I´m sorry about my pale face, it´s the flash of the camera. And yes I´m a little pale anyway :D

Ahojte, počasí se nám zhoršuje.... a zhoršuje. Mrholení, mlha. No fuj teda. Takhle si prosinec nepředstavuju. Navíc se musím učit, protože jak většina z vás ví, nebo je přímo součástí VŠ šílenství, je poslední týden zimního semestru. A mně se chce pořád jenom spát. Nemám čas nakupovat dárky ani pomáhat mamce s cukrovím. Opět musím konstatovat, jak je tohle honění za něčím neustále trapný.Takže abych se aspoň trochu potěšila, vytáhla jsem dneska svoje tyrkysové tričko bez ramínek a hodila ho přes obyčejné tričko s dlouhým rukávem. A že jsem stará straka, tak jsem to doplnila pávovým náhrdelníkem. Co vy na to? Vaše Eve
PS: Omlouvám se za svůj vybledlý obličej, to ten blesk. OK možná se trochu vymlouvám a fakt jsem trochu bledá.... :D


top, jeans / triko, džíny Anne Christine
white tee / bílé triko New Yorker
cardi / svetřík Topshop
necklace / řetízek fler.cz
socks / fusky bought from a friend  who sells them / koupila od kamarádky fusko-dealerky :)

Mohlo by se vám líbit

7 komentářů

  1. Jak vy to všechny děláte, že jste takové krásně hubeňounké? :-) Moc ti tahle barvička sluší. A vydrž, oddech se blíží! (už se ho taky nemůžu dočkat) :-) a kamarádka fusko-delaerka mě rozesmála :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju tyrkysovou a tobě moc sluší. Takhle v zimě jsme bledé všechny, z toho si nic nedělej.

    PS:možná by bylo lepší nastavit velké zobrazení fotek,takhle nejde skoro nic vidět.

    OdpovědětVymazat
  3. moc slušivé, moc moc! a já musím konstatovat že takhle tvoje věta "Opět musím konstatovat, jak je tohle honění za něčím neustále trapný." je úplně nejskvělejší a nejvýstižnější a hrozně jsi mě s ní rozesmála!!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. sluší ti to...ta tyrkysová fakt úplně září =)

    OdpovědětVymazat
  5. Turquoise looks fabulous on you! Bright colours definitely chase away the winter blues...

    www.hopeinhighheels.com

    OdpovědětVymazat
  6. Jůů mě se tato kombinace moc líbí..! A jak si přes to přehodila ten krásnej svetřík, vypadá to vážně moc hezky..! :) Já tě naprosto chápu, mě tedy zbývají ještě dva týdny školy + zápočtový až po Vánocích, ale učitelé se zbláznili a je toho moc.. a už mě to přestává bavit.. navíc přesně jako ty, bych pořád nejradši spala a nemůžu to ovládnout... :( achjo :D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images