Rachel Bilson

Were you a fan of Seth and Summer, O.C.? I most definitely was ( Rachel and Adam Brody were together even in real life, sadly they broke up ) and now I´m more than glad that I can watch Rachel as a doctor Zoe Heart in the newest CW series Heart of Dixie. Anyway apparently Rachel is a fashion icon in U.S. and I personally like her style too. What do you think? Like it? Dislike it? Looking forward  to your thoughts. xx Eve.h

Pamatujete si ještě na dvojku Seth a Summer ze seriálu O.C.? Já jsem jim tehdá hrozně fandila ( Rachel a Adam Brody spolu chodili i v soukromí, ale už je to bohužel minulost ) a momentálně jsem moc ráda, že ji můžu sledovat každý týden v novém seriálu stanice CW Heart of Dixie jako doktorku Zoe Heart. Rachel je v Améru módní ikonou a mně se její styl taky moc líbí. Mám ráda jednoduché kombinace. Co myslíte? Líbí, nelíbí? Těším se na vaše reakce :) Vaše Eve ;)






Mohlo by se vám líbit

6 komentářů

  1. I think she's adorable - love her relaxed yet pulled together look! In fact, I probably want to be her!

    OdpovědětVymazat
  2. ja som OC nejak zmeškala:Dzačo sa mi teraz všetci smejú,ale nejak som sa naladila na tú vlnu aj ja,tak som aj ja začala pozerať a zničili mi to tým,že mi vopred povedali že Marissa zomrie...no mohli oni toto?:Ddobre prestanem si tu vylievať srdce a vlastne aj ja som im dvom fandila:P...a je krásna:)

    OdpovědětVymazat
  3. Plánuju ji taky brzy přidat. Mám ráda její styl :) vypadá naprosto úžasně!

    OdpovědětVymazat
  4. I love her style too! And I was indeed a fan of seth (he's so cute) and summer!too bad they broke up!

    http://lavienmode.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. You have picked a PERFECT person to do this on as I absolutley love her - Rachel Billson can do no wrong in my eyes - her style, her demure, everything! And yes I LOVED the O.C, I was only 13 when it started but I used to have my girlfriends over every Tuesday night after school when it was on to watch it haha oh those were the days :)

    Anna xo


    http://lifesshinyprettythings.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images