One top - 4 ways

Ahojte,


sustaiable fashion - neboli udržitelná móda - není v žádném případě nuda. Stačí pořídit si jeden kousek, který se hodí k většině věcem které máte doma, a víte, že ho budete dlouho a rádi nosit a máte vyhráno. 
Dovolte mi to demonstrovat na téhle jednoduché a vzdušné halence... Koupila jsem ji předloni v H&M. Vím, co si asi myslíte, H&M je nepochybně rozhodně mezi lídry ve fast fashion. Já nicméně pevně věřím, že nákupu tohoto druhu se můžete dopustit, pokud se budete držet výše zmíněného pravidla a halenku po jedné sezóně nezahodíte. Halenka je bavlněná (materiály, materiály a zase materiály), takže v létě prodyšná a s větrem se krásně vlní kolem těla. Neumím si představit nic lepšího do horkých letních dnů.


Jen tak...
První outfit je prostě jednoduchá letní brnkačka... Ráda bych tu zmínila, že jediným novým kouskem jsou kraťasy, které jsou bavlněné. Zbytek věcí je minimálně rok a víc starý... 
Klobouček se mnou prožil celou cestu po USA, modré sandály jsem koupila v roce 2014 a před letošním létem jsem si je nechala opravit u ševce, abych je mohla nosit vesele dál... Oprava obuvi vás vyjde při nejmenším na úplně stejnou částku jako kdybyste si kupovaly boty nové a pokud to znamená, že si budete moct užívat svůj oblíbený pár zase o něco dýl, vidím to jako jednozančnou win/win situaci, nemyslíte? 




Hurá na fesťák!
Druhý outfit s sebou plánuju vzít na Fingers up, na kterém jsem byla v loňském roce. Článek o něm, najdete ZDE. Tenhle outfit je navíc zajímavý hned několika aspekty.
Kraťasy jsem vyrobila ustřižením nohavic mých starých boyfriend džínů. Měly veliké díry na kolenou. V zimě mi v nich byla zima a v létě zase vedro, a co si budem povídat, ani můj muž je v jejich dlouhé podobě příliš nemiloval. Tak jsem zktrátka provedla malé DIY. To je známka toho, že stačí jednoduchá úprava a z kousku, který vám leží bez užitku ve skříni se může stát váš nemilejší. 
Krajkovou vestičku mám cca od roku 2010. Důkaz najdete TADY.
Sandále jsem koupila před dvěma lety a už byly pěkně sešlapané na patách, tudíž jsem je taky nechala spravit a můžu v nich řádit dál. 
Navíc tenhle outfit nabízí hned dvě varianty, s květinovou čelenkou a v sandálích a nebo v teniskách s kloboukem na hlavě... Která varianta se vám líbí víc?





Office appropriate
Pokud pracujete v korporátu, jako já, a v létě musíte jakž takž dodržovat dress code a nesmíte v kanceláři mít na sobě nic s úzkými ramínky, přehoďte přes sebe sako s 3/4 rukávem. Já jsem milovník sak, které jsou tak akorát oversized. Jakmile vyjdete z kanceláře ven do horka, sako prostě shodíte...
Kraťasy jsou pravda trochu kratší, než dresscode povoluje, ale pořád jsou dejme tomu elegantní. Zastávám názor, že pokud mi z nich neleze zadek a vzhledově to má nějakou úroveň, je to pořád v pohodě.
Přiznávám, kraťasy jsem musela koupit letos, protože předtím jsem pracovala v mnohem víc free prostředí, kde bylo celkem jedno v čem chodím do práce, takže nic moc elegantního na léto jsem až doteď nevlastnila.
Zbytek věcí je minimálně jednu sezónu starý.



Po práci...
A pokud se po práci chystáte ven, stačí doma vyměnit sako za džínovou bundu alias "džísku" a hurá na nějaký letní drink! Boty můžete samozřejmě vyměnit za šněrovací sandále z festivalového outfitu. Já se v téhle kombinaci vidím někde ve městě na zahrádce s Aperol sprtizem v ruce.
Tuhle perfektní džínovou bundu, kterou nosím každé léto celé léto, jsem našla v roce 2014. Podle mě je momentálně její cost-per-wear (cena za jedno použití) na naprosto směšné částce....



Léto máme v plném proudu, tak doufám, že ho užíváte plnými doušky. Dejte mi vědět, který outfit se líbí vám a jestli máte taky doma nějaký kousek oblečení, se kterým se nemůžete rozloučit a každý rok se těšíte až ho vytáhnete!

Mějte se krásně,

Vaše Eve.h

Mohlo by se vám líbit

6 komentářů

  1. Krásne outfity! Úplne z nich srší leto! Ja mám jedni nohavice, ktoré milujem a už som sa nevedela dočkať kedy si ich oblečiem. Ale nejak sa mi podarilo schudnúť a uz sú mi moc veľké. Rozmýšľam že si ich dám zúžiť pretože ich mám až moc rada.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Saši, určite jdi do zúžení. Já jsem za neporizovat nic nového, dokud máš pořád jinou možnost ;-)

      Vymazat
  2. Moc hezké. Já se už několik let nemůžu přestat těšit na své fialové šaty ze sekáče-letos se mi zdají nějaké kratší:DD...Ale zatím nemám srdce je vyhodit.

    Pokud máš chuť, u mně na blogu právě běží soutěž s Dermacolem, tak se neváhej zúčastnit.

    Měj se krásně!
    papa ByGabra

    http://www.bygabra.cz/2018/06/opojne-vune-dalek-soutez-dermacol.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,


      taky se mi semtam zda, ze oblečení přes zimu záhadně mění tvar :D
      Děkuji za pozvání, mrknu :)

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images