Když ji milujete...

Máme tady máj - lásky čas a já doufám, že jste všechny byly prvního řádně olíbány pod čímkoliv rozkvetlým. Uschnutí, babské povídačky, no však víte a znáte....

A když je řeč o té lásce... Mezi velké lásky v mém šatníku by se určitě mohly počítat moje kožená bunda a modrá plisovaná sukně. Obojí mám z Asosu a obojí mám minimálně tři roky. Navíc se každé jaro těším až je budu moct vyštrachat ze skříně a to ideálně pospolu. Moc se mi líbí ten kontrast křiváku a lehoučkého materiálu sukně. Nějak začínám upouštět od trendových záležitostí a nosím prostě to, co se líbí mně a starat se o oblečení tak, aby mi dlouho vydrželo...
V den, kdy jsme outfit fotili, bylo ještě celkem zima, tak jsem pod svetr oblíkla černý cropped svetr.

A co si to namlouvám... Na ty třešňové květy za mnou jsem stejně krátká.... Taky tenhle roční čas milujete?







Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Mám ráda hlavně ty stromy plné květů :) ty fotky jsou super, dýchá z nich ta správná jarní atmosféra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Doufala jsem, že třebas na čtenáře přeskočí jarní atmosféra.

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images