Style Icon: Alexa Chung

Zdravím vás,

dneska bych vám ráda představila Alexu Chung.

Alexa je pro mě nejen vzorem v oblékání, ale i důkazem, že modelky nemusí být jenom ramínka na šaty. 
Alexa je ze smíšeného britsko-čínského manželství. Od modelingu přešla plynule k žurnalistice a dneska byste v Anglii hledali více žádanou moderátorku. Přispívá taky do britské verze Vogue a několikrát se objevila i na její titulce.
Já na Alexe obdivuju její schopnost dát vždycky neomylně dohromady naprosto bezchybný outfit, který má v sobě něco francouzsky šik a přesto má anglický punkový nádech. Moc se mi líbí, že se nebojí být v oblékání svá, nejít vždycky s trendy a naopak je mnohdy nastavovat. V roce 2007 byla jednou z nejlépe oblékaných žen. Pro mě je jednou z nejlépe oblékaných žen stále!
Myslím, že když se teď podíváte na můj styl oblékání, bude vám jasné, že mě Alexa nesmírně inspiruje, i když samozřejmě nemám takovou trefu a botník jako ona :)











A jak se líbí Alexin styl vám?

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images