Striped shirt

Ahojte,


co se týká mého šatníku, při nedávné čistce jsem zjistila, že jsem prostě úchyl na košile. A to hlavně na ty oversized. Nevím proč, ale přesto, že jsou to jakoby "pánské" košile, přijdou mi na ženské postavě neskutečně sexy a navíc mají tolik využití!

Největší láskou v poslední době je pro mě tahle modro-bílá pruhovaná.


Košile se dá použít jako přídatná vrstva v zimě, na jaře a v létě zase zastrčit do sukně do pasu a vyhrnout rukávy. Osobně mi ale nejvíc sedí takhle zastrčená do skinny džínů. Prostě pohodlně!




Celý outfit jsem doplnila jednoduše pozlaceným řetízkem a hnědými doplňky.




shirt, jeans / košile, džíny H&M
cardigan Asos
shoes / boty CCC
pendant, handbag / řetízek, kabelka H&M

A jak se líbí outfit vám? Máte taky tak rádi oversized košile, nebo jste jim zatím nepřišly na chuť? Budu moc ráda, když mi necháte komentář.

Mějte krásné dubnové dny,

Eve.h

Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Moc hezke, tento styl ti proste sedne a rekla bych, ze snad nejvic ze vsech moznych stylu. :-) Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Peťko, moc mě těší, že se sem na blog pořád vracíš :)

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images