Back in 20´s

Ahojte,

 minulý týden jsme si s přítelem zašli na kávičku do Caffé del Saggio. Pokud tuhle brněnskou kavárnu znáte, pak zajisté víte, že se nachází ve vilové čtvrti, kde ve dvacátých letech bydlela brněsnká honorace. Taky styl kavárny vás vezme nazpět do časů první republiky. Můj drahý byl tak hodný a vyfotil mě po cestě domů.
 Dvacátá léta mi evokuje i baret, který jsem po dost dlouhé době vytáhla. Pokud jste sledovali Obyčejný blog ještě jako Eve.h blog, tak si na něj určitě pamatujete. Byla pořádná zima, takže jsem se nevyhnula dvojité vrstvě punčocháčů. A pokud se děsíte, že mám holky krk, tak nebojte, šálu jsem měla taky jen jsem ji sundala na focení. Mimochodem existuje v zimě něco geniálnějšího než svetrové šaty?







jumper dress /šaty Asos (similar)
coat / kabát H&M (similar)
barret / baret C&A (similar)
gloves / rukavice Asos
handbag / kabelka H&M (very old)
necklace / řetízek Forever 21
boots / kozačky Deichmann

Mohlo by se vám líbit

3 komentářů

  1. Asi neznám holku, které by baret slušel víc než tobě :) Celkově mi tento styl k tobě fakt sedí!

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký outfit, vážně Ti sluší :)
    lifebymaky.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images