Poslední svatební outfit

A je to tady! Podzim dneska pořádně zaklepal na dveře. Já jsem už vytáhla flanelovou košili a podzimní tenisky ke kotníku. A co vy? Bylo na vás ještě dneska dost teplo?
Nicméně ještě na začátku září bylo neskutečně krásně. Víkendy jako stvořené pro svatbu, tak jsme se s přítelem ještě před dvěma týdny na jednu krásnou vypravili. Můžu vám říct, že krásnější pár jsem ještě neviděla a počasí jim vyšlo naprosto ukázkově. Obřad byl vážně originální i s vlastním famózním nástupem snoubenců. Tihle dva prostě nedělají nic konvenčně!
Ve slavný den jsem si vzala na sebe sukni značky Chicwish, kterou najdete budˇ na internetu a nebo v nabídce brněnského obchodu Poshme.cz a k ní obyčejné černé tričko a myslím, že to vyšlo parádně. Taky jsme s přítelem ozkoušeli nový objektiv s pevným ohniskem k mému Oliverovi (a.k.a můj Olympus Pen). Kromě toho zahrada v místě svatby si o fotky prostě říkala, co myslíte?





tee / tričko Topshop
skirt / sukně Chicwish Poshme.cz
sandals / sandálky Street
handbag / kabelka H&M
sunglasses / brýle C&A

Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Máš nádhernou sukni! ♥


    https://theheartissue.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s holkama, ta sukně je fakt krásná! :)

    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images