Úžasná Chloé

Ahojte,


 zajímá mě, jestli to máte tak, že jednou za čas už se vám prostě převoněly všechny parfémy a toaletky, co máte doma a potřebujete prostě začít s něčím úplně jiným a novým.
Já jsem tohle léto zjistila, že už mi dochází můj letní parfém, který jsem si koupila před pár lety na dovolené v Provence a tak došlo na výběr nějaké další svěží letní vůně.
Musím se ale přiznat, že kolem Lovestory od Chloé jsem kroužila už dlouho a nemohla jsem se rozhodnout, jestli mi voní nebo ne. Vždycky jsem ji zkoušela jen na papírcích v parfumérkách a nějak jsem pořád nebyla přesvědčená, že je to pro mě "to ono". Nakonec jsem do toho i tak šla, i když trochu naslepo, ale hned jak jsem se Chloé poprvé navoněla, bylo jasno.



 Oficiální popis zní takto:

Love Story představuje moderní příběh svůdnosti. Její a jeho. Jejich cesty se střetnou, pár tichých slov, nádherný okamžik. Svěžest neroli rozzáří ženu Chloé mezi všemi ostatními. On vidí pouze ji. Smyslnost květů pomerančovníku ho přitahuje, mocně. Vzrušující ženskost madagaskarského jasmínu, květů štěstí, ji dělá ještě neodolatelnější než kdy předtím. Cedr hladí její pokožku. Květinová Love Story, svěží a sexy. Nezapomenutelná esence svádění. Chloé Love story je vyjádřením nespoutané ženy. Vyjádření ženskosti. Prohlášení nezávislosti.

A to je přesně to, co v létě potřebujete! A že je to Chloé a má tak nádech luxusu, tím líp. Už jen ten flakónek! Pravda, není to zrovna levná sranda, ale zase vydrží dlouho. Voním se s ní každý den a pokaždé si tu vůni užívám.


A co vy a vůně? Jak to máte?

Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images