Closet confidential aneb tajemství mého šatníku

Ahojte,

 nedávno jsem na youtube znovu narazila na tenhle tag. Video si natočit rozhodně netroufám, ale i tak byla příprava tohohle článku dost zábavná. Zvlášť pro mého přítele, který mě musel "už zase" (jak on vždycky s nadšením sobě vlastním říká) fotit. Tak pojďme na to!


1. Co je nejstarší kousek ve tvém šatníku?

Tak hned první otázka mi dala pěkně zabrat, protože svůj šatník docela pravidelně probírám. Nakonec to na celé čáře vyhrál tenhle svetřík na jediný knoflíček. Koupila jsem ho někdy po maturitě, což už bude dobrých deset let. Zežmolený a opraný je jen minimálně a je v něm krásně teploučko, takže ho pořád nosím. Nutno podotknout, že občas ještě dostane od někoho i pochvalu.


2. Ukaž nejčerstvější úlovek.

Nejnovější je tohle pruhované námořnické tričko, které jsem ukořistila při mé páteční návštěvě H&M. Je jemné a řekla bych, že materiál je takový pěkně chladivý. Bude perfektní na léto, na které se už začínám neskonale těšit.


3. Co je nejdražší kousek ve tvém šatníku?

Nejvíc jsem doposavad zaplatila za moji milovanou koženou bundu. Značka je River Island, ale koupila jsem ji na Asosu a miluju ji, miluju ji, miluju ji! V českých obchodech je to totiž, co se kožených bund týče, pořád kvalitativně dost velká bída. Stála 80 liber a rozhodně stojí za každou jednu z nich. 


4. Co je finančně nejpřijatelnější kousek, který nosíš pořád dokola?

Tak tady vůbec nikoho z vás nepřekvapím. Je to totiž bílé tričko. Konkrétně tohle je hodně volný a dlouhý boyfriend střih, který jsem koupila loni na jaře v trojbalení ještě s černým a pudrově růžovým a nosím ho neustále. V zimě pod svetry, ze kterých pěkně ležérně vyčuhuje a v létě zastrčené do sukní. Nejuniverzálnější kousek vůbec.


5. Co byl tvůj nejvýhodnější nákup?

Někteří z vás možná ví, že jsem během vysoké pracovala brigádně v H&M. Každý den jsem uklízela věci od kabinek a jak jsem tak uklízela, narazila jsem tam na tenhle krásný cardigan se splývavým límcem. Původně stál tisícovku a ve slevách byl poslední v mé velikosti zlevněný na pět set. Mám ho už spoustu let a pořád ho moc ráda nosím.


6. Za co je ti nejvíc líto peněz?

Bohužel musím za největší plýtvání penězi označit moje tmavomodré culottes koupené v loňském roce. Jsou strašně pohodlné, ale materiál se ukázal být dost nekvalitní. Na některých místech už jsou hrozně žmolkovaté a já vůbec netuším z čeho :(


7. Co jsou tři tvoje aktuálně nejvíc oblíbené věci?

Tak tady už vůbec nikoho nepřekvapím. Momentálně miluju nejvíc můj velbloudí kabát, šňěrovací boty a šedou čepku. Ideálně všechno najednou.


8. Co považuješ za největší divočinu ve tvém šatníku?

Nejšílenější jsou asi tyhle květované kraťasy z Topshopu, které už vlastním několik let a každé léto je moc ráda nosím. Nejvíc cool vypadají s černým tílkem.


10. Který z darovaných kousků máš nejradši?

Ani tady rozhodování nebylo úplně snadné. Nakonec jsem vybrala tuhle kašmírovou šálu, kterou mi sestřenka přivezla ze služební cesty do Ománu.



11. Co je nejméně pohodlný kousek?

Jednoznačně podpatky...


12. Co je naopak nejpohodlnější kousek?

Džíny, džíny a zase džíny!



13. Vyber nejoblíbenější černý a bílý kousek...

Já to provedu tak nějak dva v jednom. Nejradši mám tyhle černé volnější šaty značky Vila koupené na Zootu a bílou pánskou košili z H&M.


14. Kde nejvíc nakupuješ?

Tady volně navážu na svůj poslední článek. Poslední dobou nejvíc okupuju nebo spíš skupuju zahraniční e-shopy Topshop, Asos a z těch českých (nebo minimálně v Česku operujících) H&M a Zoot.cz.

Tak to je vše. Dejte mi vědět v komentářích vědět, jestli se se mnou v něčem shodujete a kde nejradši nakupujete vy. Třeba se inspiruju :)

Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images