Old old skirt

Ahojte,

 minulý týden jsme s blogerkami opět vyrazily fotit outfity. Tentokrát na Petrov. Bylo nádherné počasí. Poprvé jsem se po městě prošla jen v krátkém rukávu a po focení jsme si dali letos poprvé zmrzlinu.
 Outfit jsem volila pohodlný a aspoň trochu barevný, když už to konečně vypadá, že je jaro doopravdy tady! Tričko je jedno z trojbalení z Asosu. Je to takové to boyfriend oversize či jak se tomu říká... Je super pohodlné a já bez tohohle střihu triček v poslední době nedám ani ránu. Sukně je tak čtyři roky stará. Koupila jsem ji, když jsem o letních prázdninách na vysoké brigádničila v H&M. Upřímně, byl to na mě pěkný bič, protože jsem tam vždycky nechala půl výplaty. Boty jsou nové a už jsem Vám je ukazovala tady . Naušničky jsem koupila už někdy vloni opět na Asosu. Jsou to malá zlatá křidélka.
 Za fotky ještě jedno velké DÍKY Aničce z blogu Dazzlicious coconut.

A co v tom krásném počasí vytahujete ze skříně vy?




t-shirt, earrings / tričko, naušnice Asos
skirt / sukně H&M
shoes / botky CCC

Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Vidíš, ani bych neřekla, že sukně už toho tolik pamatuje :) Ta zmrzka potom byl fakt super nápad, celkově to bylo zase fajn odpoledne!

    OdpovědětVymazat
  2. Evičko moc Ti to sluší. Střih trika se mi také moc líbí. Čistý, jednoduchý.

    Jinak já zatím stále s dlouhým rukávem. Přestože tu máme také krásně, pořád fouká vítr a mně je prostě zima pořád :).

    Na jaře hodně nosím různé tenisky nebo střevíčky, které musely být přes zimu zavřené ve skříni.

    Přeji Ti krásný den!

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images