Make up revolution - I heart make up?

Ahojte,

 Make up revolution v rámci svého webu začal nově nabízet paletky stínů s nálepkou I heart make up. Nevím, jestli je to čistě inspirace, nebo jestli navázali nějakou splupráci, v každém případě jsem se zaradovala, že to třeba bude něco kvalitnějšího. Protože jsou obě paletky, co mám spíš do hněda, vzala jsem si Pure cult, která je do růžova. Líbilo se mi taky, že obsahuje mix matných a lesklých stínů

Oficiální popis:
I ♥MAKEUP se konečně dočkala vlastní edice paletek OBSSESION! Paletky obsahují 10 odstínů v matném a třpytivém mixu a vybírat můžeš z pěti variant. Pro tolik oblíbené nude a smoke odstíny vznikla paletka "KULTOVNÍ" a "ZNOVUZROZENÁ", pro půvab, přitažlivost a osobní kouzlo se ti nabízí paletka "WEST AND GIRL" a na romantické duše s kapkou odvážnosti čekají paletky "PAŘÍŽ" a "DIVOKÁ".    


Obal je klasika Make up revolution - černá mřížka a v ní stíny. Vlysy ve stínech jsou z estetického hlediska malé bezvýznamné plus, ale upřímně, těšit se z nich můžete jen než do stínů prvně hrábnete. Pak je po nich. Minimálně po nápisu obsession.


Barvičky jsou krásné a nejsou si moc podobné. Pigmentace taky ujde na to, že paletka stála 199,-. Nicméně...




Ta pigmentace je ale spíš na škodu. Zatím jsem stíny na sobě měla dvakrát. Ve čtvrtek jsem se namalovala jen s těmi matnými, ale bohužel i přesto, že jsem měla pod nimi bázi, už po obědě byly zalezlé ve vráskách na oku. V sobotu jsem se nalíčila s třpytivým světle růžovým a bohužel po čtyřech hodinách už nebylo poznat, kde je lesklý prostředek a kde matné prohloubení oka. Třpytky se kompletně obtiskly na vršek víčka a matný stín slezl. Opravdu velká velká škoda, protože jsem do téhle paletky vkládala hodně nadějí. Za mě určitě palec dolů. Upřímně je mi docela líto peněz.

Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

  1. Ty jo, jsi rychlík s novým příspěvkem, o kterém jsme se dnes bavily :-))) Peněz asi škoda je, ale minimálně zkušenost je z toho dobrá :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images