OOTD: Aneb úžasná blogerská spolupráce

 Pokud jste o tom ještě nečetly u Aničky nebo Elišky , tak vězte, že jsme si s ostatními blogerkami, které blogují z Brna či okolí rozhodly vypomoct. V podstatě jde o to, že se sejdeme a navzájem vyfotíme. Zkrátka nemáme to štěstí, že nás má kdo fotit pro outfitové příspěvky, tak jsme navázaly tuhle plodnou spolupráci. Setkání proběhlo už dvakrát a já jsem se zúčastnila teprv teď. Fotografkou tentokrát byla Anička a musím říct, že jí to šlo vážně skvěle a ještě jednou jí tímto moc děkuju. Všichni jsme s touhle mini blogerskou akcí spokojené a chceme se takhle scházet každý týden.
 K outfitu dodám jen tolik, že si opravdu poslední dobou libuju v klasice, jak jsem tady už psala. Černá sukně a košile, kterou prosím pěkně vlastním cca od 16ti let a to je co říct, že mi pořád je. K tomu jednoduché perličkové naušnice a posouvací řetízek.

Anička kromě mě a Elišky fotila taky KáťuVerčuPati :)






skirt / sukně Asos
shirt, necklace / košile, řetízek C&A (old)
shoes / boty Street

Mohlo by se vám líbit

10 komentářů

  1. Tak to je super nápad! Moc hezká košile, sluší ti to. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud nám to bude vycházet každý týden, bude to skvělé :) Přítel teď píše bakalářku, takže se mi vzájemné focení outfitů vážně hodí. A já ráda fotím ostatní, tak jsem jen ráda, že se fotky líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, ještě jednou děkuju :) Konečně můj blog k něčemu vypadá!

      Vymazat
  3. Milá Evi, skvělá myšlenka a nápad, při kterém se navíc setkaly samé sympaťandy. Musím říct, že Ti to na fotkách ohromně sluší (ach, ta Tvá barva vlasů...miluju), vypadáš svěže, mlaďoučce a celá záříš. Líbí líbí. ;)
    Papa, Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. Takovéhle spolupráce jsou super, taky bych o něco takového stála, škoda, že jsem z druhého konce republiky :( jinak moc pěkný outfit, sukně je zajímavá :)
    One blondie life

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem moc ráda, že se nám to povedlo dát takto dokupy :) A doufám, že si budeme pomáhat i dál :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images