Líčení

Ahojte,

 dneska zcela netradičně něco málo líčení. Jak už asi víte, před nějakým časem jsem si koupila paletku MUA. Byl tu o tom taky článek, který najdete tady . Paletka se stala mým velkým oblíbencem a používám ji prakticky denně pokud někam jdu, což už jde na některých stínech docela vidět. Složitě nestínuju, vždycky nahodím blendícím štětcem jeden stín, trochu řasenky navrch a jde se. Dnešní líčení je ale trošku výjimka.
 Použila jsem nejsvětlejší stínz paletky na celé víčko a do vnějších koutků oka tmavší hnědou a to vše jsem spojila blendrem. Do vnitřního kouktu oka jsem dala takový lehce třpytivější stín pro projasnění. Spodní víčko je jen při okraji lehce zvýrazněné tmavším stínem. 
Řasenka je taky poměrně novinka. Rimmel přestal bohužel vyrábět moji oblíbenou Max bold curves, takže na řadu přišla Scandal eyes retro glam, která je pořád v testování. Myslím ale, že díky většímu kartáčku, maluje ty moje zcela neprodloužitelné řasy celkem slušně.
No a je to... Podle mě na den do práce, do školy nebo kamkoliv ideální. Co myslíte?

PS: Omlouvám se za kvalitu fotek. Listopadové světlo už holt kvalitním fotkám moc nepřeje.




Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Super - je ještě hezké dávat světlejší stín přímo pod obočí - líčení vypadá rozzářenější a celistvější :-) Nude líčení mám poslední dobou taky ráda, jen si dávám ještě hnědou tužku pro zvýraznění :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Světlý stín mám pod obočím jenom lehoučko, je hodně lesklý, tak jsem to nepřeháněla. Děkuju za milý komentář, Týnko :)

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images