In my natural habitat / v mém přirozeném prostředí

Las week I was sent to Brno to try our Brno office so I was lucky to leave Prague one day earlier. When I went to work on Friday I had great music in my ears, the sun was shining and my home city never looked more beautiful. On Saturday I met a friend from school. We had some cocktails and were listening to great music tha was coming from the square round the corner. True Brno in summer spirit I´d say. My friend was also kind enough to take a picture of me for you so here´s my Saturday afternoon combo.
I can´t help it, there´s no place like home.

Do you feel the same? What do you like about your home town or city

Minulý týden mě z Prahy vyslali zkoušet brněnskou kancelář a tak jsem do Brna zamířila už ve čtvrtek. Když jsem v pátek jela do práce, měla jsem v uších výbornou muziku, sluníčko svítilo a Brno mi nikdy nepřišlo hezčí než ten den. V sobotu jsem pak sešla s kamarádkou ze školy na koktejl. Dala jsem si tradičně letní mojito, poseděly jsme na zahrádce a užívaly si pohodovou atmosféru, jakou Brno má jedině v létě. Kamrádka byla taky hodná a vyfotila mě, takže pro jednou zase nějaká ta kombinace oblečení (nevím, jak to líp napsat, nesnáším slovo outfit). Nemůžu si pomoct, ale doma je prostě doma.

Taky to tak máte? A pokud ano, co máte na svém rodném městečku či vesnici nejradši?

blouse / halenka F&F
shorts, bag / kraťasy, kabelka H&M
glasses / brýle Anne Christine
medalion / medajlon C&A

Mohlo by se vám líbit

5 komentářů

  1. Moc pěkná kombinace,ty světlé barvy ti moc sluší. Já mám nejradši jakoukoliv zeleň na venkově, ale jsem v Praze :) odkud často prchám. Ale třeba Staré Město v zimě, ráno bez turistů, to je krása :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásný outfit, v jednoduchosti je krása :)

    P.S. Zvu tě k sobě na Giveaway :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2013/08/prazdninova-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. ta košile je super evi! :) a s tím brnem máš samozřejmě pravdu, opravdu není hezčího města! ted jsem byla v berlíně a moc se mi tam líbilo, ale nedokážu si představit tam žít :D doufám, že už brzo budeš v brně na stálo, vždycky je mi tě líto, když na fb čtu, jak s utrpením odjíždíš do prahy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, Luci, zjistila jsem, že jsem největší dománek na světě. Díky, za tři týdny už to utrpení konečně skončí.

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images