Prague New In / Pražský new in

Hello guys,

 it was just a matter of time when a post like this appears when I sort of live in Prague now. I stay in a small hotel near Karlínské náměstí and I found a great little thrift shop on my way to work. It´s called Hadroom and you can find it on facebook too. There are really pretty things and it doesn´t look like a conventional thrift shop at all. Even changing rooms are cozy even though they are very simple. Prices are a little bit higher than you would expect but it´s absolutely worth it. During the last week I had been thinking of buying a star cardigan so when I found one fitting in this little thrift store of course that I took it with me. I´m probably going to stop there next week for something more. If you ever have a way to Prague be sure to stop there too. It´s near Palladium (a big shopping center) and Karlínské náměstí. I´m also thinking of asking the owner of the store for an interview. Would you be interested in something like this?


---

Ahojte,

 byla jen otázka času, kdy se nějaký takový post objeví, když člověk pobývá v Praze, že... Bydlím v jednom hotýlku v Karlíně a po cestě do práce jsem narazila na perfektní maličký second hand. Jmenuje se Hadroom a můžete ho najít i na facebooku . Věci tam mají krásné a vypadají jako nové. Uvnitř to nevypadá jako ve vetešárně, ale jako v butiku. I zkušební kabinky jsou příjemné i když stroze zařízené. Cenově bych řekla trošinku dražší, ale rozhodně to stojí zato. Už v týdnu jsem si říkala, že by se mi líbil modrý svetřík s hvězdičkami, a tak když jsem ho tam viděla viset a při zkoušení mi padnul, nemohla jsem bez něj odejít. Určitě si tam příští týden půjdu ještě něco ulovit. Až budete mít cestu do Prahy, je to pár zastávek od Palladia poblíž Karlínského náměstí, takže se tam rozhodně neváhejte zastavit. Zvažuju, že bych majitelku obchůdku pro můj blog a pro vás vyzpovídala. Co říkáte?



Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

  1. Moc krásný svetřík, Evičko :) určitě v něm budeš veliká kočka!
    A skvělý nápad, určitě paní majitelku vyzpovídej, těším se na článek!

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images