Under the cherry blossoms / Pod třešní

Hi everybody,

 as you can see my obsession with pastel colors and simple combinations continues. I mentioned I love trees in bloom so I had to have at least one picture taken underneath them while I was in the city.

Do you love cherry blossoms too?

---

Ahojte,

 doufám, že jste včerejší čarodějnice přežily bez úrazu a měly jste už možnost obdržet polibek pod rozkvetlou třešní. Já bohužel ne a tak jsem se aspoň včera nechala pod třešní vyfotit ve městě.
 Jak vidíte, moje obsese pastelovým barvami a jednoduchými kombinacemi pokračuje. Jela jsem jen na kafe a učit angličtinu, takže jsem nevymýšlela kdoví co..

A co vy? Taky se na tu rozkvetlou nádheru venku nemůžete vynadívat?

 a smily one / jedna vysmátá

Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. ten topík je krásny :) ta farba je dokonala :) a suhlasim, milujem ked je vonku všetko krásne rozkvetnuté ako teraz napríklad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takové jednoduché pastelové kombinace se mi moc líbí, taky je ráda nosím :-) A rozkvetlé stromy jsou nádherné!

    OdpovědětVymazat
  3. si zlatá, taká usmiata. milujem, keď vonku všetko kvitne a dnes sa plánujem nechať pobozkať.:))

    OdpovědětVymazat
  4. It's a nice obsession that u have :)

    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images