Green and a little angry / Zelená a trochu naštvaná

Hi everyone,
 in this post I´d like to show you my Friday outfit. I was wearing my new green dress and I went to a job interview in it. Everything went well and I had a really good feeling I finally got a job. But that all changed very quickly when I found out what the job is all about today. I suppose you know those young ladies who stand in malls or shopping centers and sell perfumes. Well just change perfumes for holiday in Portugal and Tenerife and malls for an office where you´re trying to convince potential clients to buy it.  I should really learn that when a job interview goes extremely well, something is usually very wrong afterwards... I turned down the job of course. I´d rather teach English and stay poor than lie to people and rob them of their money. Call me crazy, but I really prefer honesty and hard work. I´m sorry about the depressive beginning of this post. I just had to get it out of me.
 I must say that the dress is everything I´d hoped for and I felt like a true lady/princess (or whatever superlative you can think of) in them. The color green is really amazing. I like the contrast with my hair a lot. My weekend was all about my diploma thesis and on Sunday we had a big family celebration. My aunt turned 50 so we had a big lunch, drank delicious Moravian wine and sang Moravian songs afterwards and I must admit I had to drink a little more to be able to sing. :)
PS: Please, excuse the quality of the picture. It was taken by my bf´s cellphone because I being me forgot to take my camera again.

Ahojte,
 v dnešním příspěvku se chci pochlubit svým pátečním modelem. Oblékla jsem nové zelené šatky a vydala se na pracovní pohovor. Všechno dopadlo dobře a já jsem měla opravdu dobrý pocit, že mám konečně práci. To všechno se ale dneska hodně rychle změnilo, když jsem zjistila, co ona práce obnáší. Předpokládám, že znáte takové ty slečny, co stávají se stánečkem v obchoďácích a nabízí parfémy. Tak tohle bylo něco podobného jen parfémy zaměňte za zájezdy do Portugalska a na Tenerife a stáneček za kancelář, kde přemlouváte potenciální klienty. Už bych se vážně měla poučit, že když jde pohovor až moc dobře, tak je většinou následně něco špatně... Práci jsem samozřejmě nevzala. Budu radši živořit a učit angličtinu, než lhát a okrádat lidi o peníze jen, abych se sama napakovala... Myslete si třeba, že jsem cvok, ale mně je poctivá práce opravdu milejší. Omlouvám se za depresivní úvod.  Šatičky musím moc pochválit, cítila jsem se v nich miliónově. Ta lahvově zelená barva je opravdu úžasná. Víkend se nesl ve znamení psaní diplomky a v neděli jsme měli velkou moravskou oslavu narozenin. Teta měla 50 takže se jedlo, pilo výborné moravské víno a zpívaly se lidovky, na což jsem si toho vína musela dát trochu víc...
PS: Omluvte, prosím, kvalitu fotky. Zase jsem si zapomněla foťák (Evule klasik), tak mě opět fotil přítel mobilem.

 dress / šaty Topshop
cardigan / svetr Mango
string of beads / korále fler.cz
bag / kabelka HM 



Mohlo by se vám líbit

6 komentářů

  1. Oni toto nabízí i na HPP??? To je děs! Některé rádoby práce by měli zakázat :( Ještě,že ti to aspoň tak slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Proč tyhle práce prostě nezruší? Nebo alespon nemají tolik slušnosti, aby to prezentovali tak jak to je? Jo vlastně...to by vedlo k tomu zrušení protože by to nikdo nechtěl dělat :D Tak si z toho nic nedělej, hlavně, že ti to slušelo! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů ty bačkůrky jsou boží! :) Sekne ti to! Mě se lahvově zelená poslední dobou taky začíná líbit! Tak snad najdeš brzy nějakou lepší práci! Já už bych nějakou brigádu taky potřebovala :-/ ale nikde nic.

    OdpovědětVymazat
  4. cute as always my dear!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images