Parisian chic: A style guide by Inés de la Fressange / Se šarmem Pařížanky


When I bought this bestseller I promised to review it a little after I finish. The book is divided into four main chapters and I of course loved the best the part about fashion. This fall I can´t get by without a navy sweater and a trenchcoat. I´ll also look for some massive bracelet. Ines de la Fressange and Sophie Cachet inspired me to renew my room a little because it´s in the same state as when we furnished it some 12 years ago. The rest of the book about hidden parisian museums, nice small shops and accomodation was also good but I only browsed it for inspiration. I´d definitely recommend this book to every one of you who wants to know how the french women do it and why they are so damn sexy and chic.
And what about you? Have you read it? Did you like it?

Když jsem si koupila tuhle opěvovanou knihu, slíbila jsem několika z vás, že pak dám vědět, jak se mi líbila. Knížka je členěná na čtyři základní kapitoly, z nichž nejvíc mě samozřejmě bavila část věnovaná módě. Na podzim mi tak už v šatníku rozhodně nesmí chybět tmavěmodrý svetr a klasický béžový trenčkot, taky se poohlédnu po nějakém tom masívním náramku. I zajímavé kombinace a variace mě hodně oslovily. Ines de la Fressange a Sophie Cachetová mě inspirovaly k lehké inovaci mého pokojíku, který má stále stejnou podobu, jako když jsme ho v mých asi 13 letech zařizovali. Zbytek knihy o schovaných Pařížských muzejích, vychytaných obchůdcích a ubytování byl rovněž zajímavý nicméně jsem ho vzala jen tak letem světem a pro inspiraci. Každopádně doporučuju všem, co chtějí zjistit, jak že to ty Francouzsky dělají, že jsou tak zatraceně šik a sexy. A co vy, co už máte přečteno? Jaké jsou vaše dojmy?









Mohlo by se vám líbit

13 komentářů

  1. vypadá to na skvělou knížku! :)

    OdpovědětVymazat
  2. moja maminka si želá túto knihu na narodeniny, takže ďakujem za recenziu evi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přesně tak, nechápu, jak jsem do teď mohla žít bez tmavě modrého svetru! :-) Já knížku taky přečetla jedním dechem, moc se mi líbila.

    OdpovědětVymazat
  4. Eeeee Eve how fabulousssss :) I had seen you'd packed it in your bag for the trip to read so I'm so glad you reviewed it. I'll have to buy it as I love emulating the French women, they're so happy, beautiful and love their food. But hopefully I can find it in English??? Hope you're feeling better, and that your trip was amazing.

    Anna xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sorry about the mistranslation. It´s called Parisian chic: A style guide by Inés de la Fressange in english. I saw it on amazon and I´m sure it will be available in all good bookshops in Australia. Make sure you get a copy before going to Europe ;)
      xx Eve.h

      Vymazat
  5. Zrovna jí čtu, vždy před usnutím, takže jsem zvědavá, kdy ji dočtu. :) Každopádně se mi moc líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. I really love this kind of books!!!!!!!!!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpovědětVymazat
  7. na túto knihu som pozerala už dávnejšie,ale nejako som ju nekúpila,no teraz už viem,že aj ja ju musím mať!super!.)vdaka!

    OdpovědětVymazat
  8. tak mě napadlo, že přečtu ještě pár super recenzí a nebudu potřebovat číst knihu, protože už budu vědět co v ní je...ale ne, asi si ji koupím :D

    OdpovědětVymazat
  9. Ta vypadá bezvadně. Už jsem ji viděla na více blozích, ale až u tebe mě zaujala (protože tu máš fotky, jak vypadá uvnitř :D). Podívám se, jetli tenhle poklad skrývá naše knihovna (doufám!).

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images