Co jsme dělali v Amsterdamu.... Den 2

Kluci obvykle nesnáší nakupování. Pokud máte takového, který s vámi na nákupy nejen jde, ale ještě přidává konstruktivní připomínky, gratuluju! Můj muž ale takový rozhodně není, takže když jsem ho vytáhla na hlavní nákupní ulici Kalverstraat, byl náležitě "nadšen". Najdete ji v samém centru města tady a je tam spousta obchodů, které jsou i u nás. Nicméně jsou tam i takové, které ani v okolních státech (Německo, Rakousko) nejsou úplně běžné


My jsme nakonec zapluli jen do tří (aby to muž nějak zvládnul). Něco málo jsem pokoupila ve Forever 21, Vile a Urban outfitters. Co, to vám ukážu zase jindy. Tady vás jen zdravím ze zrcadla v UO.


Po krátkém shoppingu jsme vyrazili omrknout dům Anny Frankové. Pokud tenhle pojem neznáte (o čem pochybuju) je to dům , kde se za druhé světové války schovávala před nacisty židovská rodina Franků. Anna Franková byla jedna z dcer, která si v izolaci vedla deník. Ten byl po válce vydaný jako memento a dodnes vyšel v mnoha edicích a překladech.
Do muzea jsme nešli. Moc nenesu atmosféru míst spojených s holocaustem dobře, ale když už jsme v Amsteru byli, alespoň jsme to místo navštívili. Ani tam nebyla tak hrozná fronta, ale jindy (v sezóně) tam prý bývají fronty až za roh.


Pak jsme se prostě jen toulali chvíli po městě a nasávali atmosféru....




Po cestě jsem si dala obrovský kus čokoládového dortíku v ´t Hotelu a byl vynikající.... Ani jsem ho nestihla vyfotit.


.... v Amsterdamu se nedá vyfotit blbá fotka.


A protože bylo krásné počasí, nakonec jsme se rozhodli zajet si k moři. Cesta to byla poměrně dlouhá a na kole poměrně náročná, ale na závěr nás odměnil tenhle pohled...


... a oběd v krásné restauraci.




Po cestě na hotel jsme se ještě stavili na kávičku a koupit nějaké dárky domů. Jen škoda, že většina kaváren zavírá v pět hodin. Jinak bychom tam jistě vysedávali až do tmy. V parku mě ještě přítel vyblejsknul v podzimním listí...


Pokud by vás zajímalo něco ohledně míst, která jsme navštívili, nebo pokud jste tam taky byli, nechte mi komentář :)

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images