All in Topshop

Někdy mě fakt mrzí, že obchody, které jsou v zahraničí úplně běžné a řekněme normální, jsou u nás třeba jen v Praze, nebo vůbec. A Topshop je jedním z nich. Absolutně nekriticky ho zbožňuju a semtam na něj zabloudím aspoň na internetu a to to pak jen lítá.... Peníze a oblečení a oblečení a peníze. No prostě lítá úplně všechno. Kdyby vás zajímalo něco víc o mých online nákupech v zahraničí, sepsala jsem o tom článek, který najdete tady.
 Včera jsem vyrazila s přítelem do kina na Warcraft: První střet. Asi si teď klepete na čelíčko, ale on mě taky doprovodil na oba Sexy ve městě a taky na Hobita, takže mu to tak nějak dlužím... A že to bylo takové svým způsobem rande, hodila jsem na sebe tyhle úžasné šedé šaty s uzlem a oversized sako. Oboje Topshop... Moc se mi líbí kombinace ženských šatů a jakože "pánského" saka. Nemůžu si pomoct, ale takovéhle kombinace z různých streetstylů a jiných blogů u mě teď prostě vedou. A co u vás?







blazer, dress / sako, šaty Topshop
handbag / kabelka H&M
shoes / boty CCC

Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Ty šaty jsou fakt skvělý, Evi! Haha to my se ve filmech naprosto nepodporujem, já odmítám dívat se na Star Wars, Warcraft, apod. a Tom by se zas nepodíval na žádnou romanťárnu jako třeba Age of Adaline. Jediný, k čemu jsem ho donutila, byla Láska nebeská, to se mu naštěstí líbilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Dost se doma míjíme, tak jsem chtěla Jiříkovi udělat radost :)

      Vymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images