Moje dospělácká krabička očních stínů

Ano, je to tak... Konečně jsem dospěla do věku, kdy je načase opustit paletky stínů za 200 Kč a pořídit si něco kvalitního make-upu. A tak u mě minulý pátek přistála opravdická dospělácká krabička s názvem Urban Decay Naked Original. Pravda je to investice, ale já jdu letos na několik svateb, kam se budu líčit sama. Kromě toho traduje se, že jak jednou UD vyzkoušíte, už nebudete chtít používat nic jiného. Tak uvidíme!

Faktem ovšem zůstává, že za ty peníze vám přijde krásná krabička s plastickým povrchem.





Vevnitř se skrývá krásná paletka se semišovým povrchem. K paletce jsem taky dostala čtyři vzorky různých primerů a taky vzorek řasenky Perversion. Tomu říkám nabuzení zákazníkova apetitu!


Paletka obsahuje dvanáct stínů, z toho dva jsou matné na blendění. Barvy jsou spíš studené. Dost jsem zvažovala, kterou Naked si koupit. K mojí barvě očí mi tahle nakonec přišla nejideálnější. Musím taky potvrdit, že stíny jsou úžasně pigmentované, máslové a k intenzitě stačí bohatě přetřít stín štětcem jen jednou. Navíc to nejsou takové ty instatní třpytky, co můžete znát z běžně dostupné drogerkové kosmetiky. Prostě úžasné. Ještě jsem se s nimi nelíčila, ale už se na to moc těším.


A co vy a UD Naked? Máte, nemáte? Plánujete si pořídit?

Mohlo by se vám líbit

0 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images