Bílá košile

Ahojte,

 v poslední době si začínám uvědomovat, jak moc začínám být v oblékání pohodlná a věrná kombinacím, které prostě fungují. Hodně jsem si oblíbila oversized vršky - trička, svetry - ale především košile. Ráda bych Vám dneska ukázala k čemu všemu nosím svoji stařičkou bílou pánskou košili. Koupila jsem ji při brigádničení v H&M a nosím ji už neuvěřitelné čtyři nebo pět let. Kdo mě sledujete už od počátku existence tehdy ještě Eve.h blogu, tak si snad budete i pamatovat, kdy jsem ji měla prvně na sobě tady na blogu. Když jsem ji kupovala, zkoušela jsem si i tmavě modrou a tak moc se mi ten střih líbil, že jsem si koupila obě.

Takže na úvod, bílá košile prostě funguje s jakýmkoliv denimem. Dlouhé džíny nebo kraťasy na léto, je to jedno. Jen do kraťasů ji doporučuju zastrčit. Všechno stačí doplnit nějakým doplňkem podle nálady a co máte pocit, že nejlíp projeví Vaši osobnost. Bílá košile je jako nepomalované plátno, proto je taková radost s ní pracovat.


V zimě by Vám jen v košili mohla být trochu zima, takže nahoďte svetr. Cardigan nebo klasický, ani tady se nemusíte omezovat a vzít to, v čem se cítíte dobře. Jinak určitě opět doplňte náhrdelníkem, řetízkem, náramkem...


Až se zase trochu oteplí, nahoďte koženou bundu....


... nebo klasický trenč


Ani milovníci sukní nemusí zoufat. Bílá oversized košile jde jednoduše zavázat v jakékoliv délce... Boty jsou na vás, já mám ráda pohodlíčko.


A pokud chcete být za dámu, není nic jednoduššího než zastrčit košili do sukně do pasu. Ale spíš k tomu doporučuju sukně, co nejsou moc obtažené. Zastrčená košile by se mohla v průběhu dne rolovat a dělat nepěkné útvary kolem boků.


Zdají se Vám malé černé na denní nošení moc formální? Není problém. Převažte přes ně Bílou košili a vyrolujte rukávy. 


Dřív měl tenhle blog podtitulek móda je hra a s bílou košilí je radost si hrát, tak jděte směle do toho. Nabídka je v obchodech široká, takže věřím, že i Vy najdete takovou, která se Vám stane nedocenitelným partnerem. Ta moje se mnou procestovala spoustu míst a vsadím na ni pokaždé, když ráno vstanu a vážně nevím, co na sebe.

Tak zase příště....

Eve.h

Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Ty výraznější stíny ti MOC sluší! A třetí foto odspodu - roztomilost sama! :-) Se světlou sukní je košile super kombinace, to by mě asi nenapadlo. Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Přeposlední fotka a ta třetí odspodu - páni! Moc ti to sluší Evi, příjemný článek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images