Café Fara

Ahojte,

 tak jsem v tom deštivém počasí dorazila domů s taškou ze Zootu a H&M, vysprchovala se, nazula super teplé ponožky a ráda bych vám povyprávěla o našem nedělním výletu do Klentnice.
 Café Fara už je podle mě pro všechny na jihu Moravy vcelku pojem. Je to původně kavárna, ale myslím, že se tam můžete i ubytovat a pak konat všecky ty romantické věci jako procházky mezi řádky vinic, popíjet to výborné víno, co tam roste a tak dále a tak podobně.
 Klentnice je asi hodinku cesty od Brna a Fara je tam trošku zastrčená. Parkovat se dá vcelku v pohodě i o víkendu, aspoň my jsme místo našli. Stoly jsou tam lehce na pořadník, ale mají i lavičky na čekání a hned na úvod nabídnou vodu s mátou. 


Nečekali jsme vůbec dlouho a už nás číšník vedl k moc hezkému stolu pro dva.


Dali jsme si džbánek bezinkové limonády a každý něco dobrého. Já jsem si dala kuřecí s polentou a se zeleninou a můj milý si dal žebra.



A celé jsme to završili místní výbornou kávou.


Po jídle a po kávičce jsme to tam ještě řádně prošmejdili a mrkli se do místního muzea kávy, které bylo plné starých kávovarů a různých udělátorů na přípravu kávy.



Pokud jste aspoň takoví kafomani jako my s přítelem, pak určitě doporučuju Café Fara vaší pozornosti. Je tam nádherné romantické prostředí, milá obsluha a výborné jídlo i pití. Jen se asi připravte, že ceny nejsou zrovna malé. Pokud se tam zajedete mrknout, přeju vám všem skvělý zážitek a bon apetit :)



Mohlo by se vám líbit

3 komentářů

  1. Mňam to jídlo vypadá skvěle :) Btw moc hezká halenka Evičko :)

    Janina

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, Jani :) Jj, jídlo bylo výborné! Doporčuju!

    OdpovědětVymazat
  3. Byla jsem tam už před pár lety, ale to to ještě byla spíše jen kavárna a neměli takovou nabídku jídla :) Takže doufám, že se tam brzy taky podívám a ochutnám něco i z jejich kuchyně, protože to vypadá famózně :))

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images