Blouse and jeans

Hi everybody,

 yesterday I finally got around to some picture taking. I was still set on weekend on Monday so I set out to work in this very comfortable combination. The amazing thing about these jeans is that I´ve had them since 2007 and they still fit like a glove. I bought them like 5 kilos and 7 years ago. I´ve been enjoying these comfortable and simple combinations recently. I know that in fashion one should be progressive and mix and try different things but I just can´t stop wearing simple clothes and basic colors these past few weeks.

What about you? Do you follow trends exactly or do you follow your instinct when it comes to fashion?


---

Pěkný úterní večer,

 konečně jsem se dostala taky k nějakému focení. V pondělí jsem byla ještě trochu naprogramovaná na víkend, tak jsem do práce vyrazila v pohodlné kombinaci starých džín a nové (jakože) hedvábné halenky z H&M. Na džínách je podivuhodné, že mi stále sedí ve všech problematických partiích přesto, že jsem si je koupila v roce 2007, kdy jsem měla tak o 5 kilo míň. Poslední dobou si v takových jednoduchých věcech fakt libuju a je mi v nich moc příjemně. Vím, že dnešní móda si žádá nápady a netušené kombinace vzorů a kdesi cosi, ale u mě prostě tohleto poslední dobou vede.

A co vy? Řídíte se módním diktátem, nebo si jedete na své vlastní vlně?

Hawk!

jeans / džíny New Yorker (old)
blouse / halenka H&M
shoes / botky Street

Mohlo by se vám líbit

4 komentářů

  1. Takhle Ti to moc sluší, ta košile je jednoduchá, ale moc krásná. No spíš si jedu na své vlně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych vzala určitě jiný botky, tento styl není pro mě a mám ráda roury. Jinak fajn kombinace barev a chápu, každý máme jiný styl! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ta košile, V létě jsou k nezaplacení svou vzdušností.

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images