TAG: Práskni na sebe něco...

Ahojte,

 Klárka mě nominovala na tenhle zlomyslný tag. Nenapadá mě nic moc, co byste už o mě nevěděli, ale zkusím něco vypotit.

  • nikdy jsem nebrečela u Titaniku a nesnáším Hříšný tanec, slzičky roním jen u dramat jako Čistá duše nebo A.I.: Umělá inteligence
  • v dětství jsem milovala Kelly Family a o něco málo později Britney Spears
  • kromě svého přítele jsem nikdy s nikým jiným nechodila
  • mám hodně malé sebevědomí
  • nemám ráda chlapy blonďáky
 Tak to tak ve zkratce, co mě napadlo. Nikoho nenominuju, pokud nevadí.

Mohlo by se vám líbit

6 komentářů

  1. Dobře ses s tagem popasovala, vím o tobě zase něco nového :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ve tvém podání to rozhodně zlomyslně nevypadá.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky si to pojala :) V některých bodech se shodujeme :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. čistá dusa je perfektný film videla som ho asi 3x a niektoré časti si len tak pustím hocikedy :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je dobře, že nemáš ráda blonďáky, nebudem si lézt do zelí ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Super, tyhle články mám prostě nejraději :-)!
    Glamour and beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images