Tour de café

Ahojte,

 přítel má zase po operaci nohy a vycházky jen pár hodin denně a tak to rozhodně není na nějaké dlouhé výlety nebo večerní posezení někde v báru a tak aspoň po sobotách obcházíme brněnské kavárny, protože jak známo, kde se kafe vaří, tam se dobře daří.
 Za poslední tři týdny jsme si řádně oszkoušeli dvě. Jedna nás jen opět příjemně překvapila a druhá pro nás byla úplně neprozkoumané území.
 Dvakrát jsme navštívili kavárnu Era, jak asi tušíte. Kávu tam mají opravdu vynikající a dávají i s sebou, jak jsme se včera při krásné slunečné zimní procházce přesvědčili. Přikládám i jednu fotku interiéru. Jelikož je kavárna památkou chráněnou městem Brnem, snaží se přiblížit původní podobě. A ty zákusky! Trošku dražší, ale chuť tomu rozhodně odpovídá.
 Novinkou pro nás byla kavárna Placzek v cetru města. Není to tak dávno, co ji otevřeli. Shodou okolností se i tady majitelé/nájemci snaží přiblížit slavné době, kdy v Brně funkcionalismus kvetl a vily postavené v jeho duchu v Brně rostly jako houby po dešti. Ochutnala jsem zdejší tiramisu, které bylo dobré, jen bych ho asi dala trochu víc vychladit.
 Co se týče obsluhy, myslím, že tam i tam je velmi ochotná a příjemná. Obě místa určitě (alespoň vám brněnským) určitě doporučuju.


Café Era no.1 / V Eře poprvé
 


Café Placzek / Kavárna Placzek

Please excuse my make-up less face. I had some problems with eyes that weekend and wearing eye make up wouldn´t have helped it very much.

Prosím, omluvte můj vyblitý obličej bez známek jakéhokoliv líčení. Měla jsem nějaké trampoty s očima a líčení by tomu dvakrát nepomohlo.



 

Café Era no.2 / Kavárna Era podruhé

Here I can also show you my outfit. I bought the coat in pre-Christmas sales in New Yorker, the scarf was a Christmas present and the furry hat is a gift from my bf which I got from him two years ago.

Tady se vám dokonce pochlubím i outfitem (pro boha, už někdo vymyslete nějaký normální český ekvivalent tohohle slova). Kabátek jsem koupila ještě v předvánočních výprodejích v New Yorkeru, šála byla dárek k Vánocům a beranici mi daroval přítel už předloni.


My bf took this pic of me while I had a sip. I would just add "yummi" and that I am addicted to delicious coffee.

Přítel mě vyblejsknul v nestřežené chvíli. Já bych k tomu dodala jenom "om nom nom" a že jsem závislák.


 I am sorry about the length of the post and congrats to those of you who made it this far.

What about you and cafés? Do you like them and visit them as much as I do?

---

Omlouvám se za trochu žvanivý a předváděcí post a gratuluju, jestli jste se dobrali až sem.

A co vy a kavárny a káva obecně?

Mohlo by se vám líbit

10 komentářů

  1. Ahoj Evi, dlouho jsi nepsala, zrovna jsem se dnes dívala, jestli mi něco neuteklo.
    Doufám, že příteli bude brzo dobře, my jsme na tom teď podobně, manžela asi čeká operace nohy a rok o berlích, nedokážu si to zatím představit...
    Kavárny já ráda, ale v Brně to moc neznám. Fotky jsou podle mě povedené. Hezký den, J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, ani nemluv. Samotnou mě hanba fackuje, že to tu tak zanedbávám, ale věřím, že jak se přestěhujeme a budu mít trochu víc prostoru k focení, tak se to tu doufejme pohne :) A během stěhování vás budu určitě zásobovat tím, jak se zabydlujeme.

      Vymazat
  2. Milá Evi, dobře, že se ti přítel kurýruje, ať je brzy zase fit :-) A máte to hezký program, prozkoumávání kaváren je i má oblíbená činnost a tyhle teda vypadají sympaticky, třeba se tam spolu zase někdy podíváme, nebylo by to vůbec špatný :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teréz, já bych byla nadšená, kdybys zase někdy o víkendu měla cestu k nám na Moravu ;)

      Vymazat
  3. Máš roztomilej kukuč na té poslední fotce! :-D Hodně zdraví příteli, ať je to brzo lepší...
    Eře jsem na chuť nepřišla, do Placzka se taky chystáme.

    OdpovědětVymazat
  4. na posledných fotkách mas super čiapku :) :)

    OdpovědětVymazat
  5. This is adorable look sweetie.
    Would you like to follow each other on BLOGLOVIN ?
    Baci
    The Indian Savage Diary

    OdpovědětVymazat
  6. Hi Eve, Thank you so much for your sweet comment! Now I follow you on BLOGLOVIN.
    And Thanks!! <3
    The Indian Savage Diary

    OdpovědětVymazat
  7. jednou jsem byla v Brně v takové kavárně, kde uprostřed stolu bylo sklo a pod ním takové malé dřevěné autíčka :D vypadalo to tam moc hezky, ale vůbec nevím, jak se to jmenovalo :/
    zvu tě ke mně na oasap giveaway o oblečení dle tvého výběru! čím více lidí se přihlásí, tím hodnotnější cena! ^^

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images