Monday / Pondělí

Hi everybody, today it was a typical November Monday. I went to school, found out that a presentation I made for today´s seminar was for nothing as I wasn´t picked to perform then I sprinted to the tram stop and at home I tried to convince myself to do some work for school but my laziness once more got the better of me. The only nice thing that happened to me today was a package I found in the post box when I came home.
Now to today´s outfit. I´m sure you know all about my fondness to big oversized shirts. I felt really great and comfy in this simple combination. Please, excuse my photos again. I know they aren´t very nice, but there´s nothing I can do.

Ahojte, dneska bylo prostě obyčejné listopadové pondělí. Nějaká ta škola, prezentace, kterou jsem včera chystala, mi byla úplně k ničemu, protože jsem nebyla vyvolaná, sprint na šalinu a pak domácí nucení k práci, které stejně přebyla prokrastinace.... Jedinou radost mi dneska udělal balíček ve schránce, když jsem dorazila z města. O tom zase jindy :)
Teď něco k dnešnímu ošacení. Asi víte, že mám pro veliké košile slabost a v té dnešní kombinaci s mojí modrou košilí mi bylo krásně pohodlně a příjemně. Nezlobte se, prosím, zase za tu samospoušť a nsálednou úpravu fotek. Já vím, že to pak vůbec nevyzní tak, jak by mělo, ale bohužel není fotograf a co si budeme povídat, venku se už moc fotit nedá...





tank top, shirt, jeans, jumper / tílko, košile, džíny, svetr HM
shoes / botky Street
peacock necklace / pávový náhrdelník fler.cz

Mohlo by se vám líbit

6 komentářů

  1. Tmavě modrá Ti fakt strašně sluší! Já ji pomalu začínám taky objevovat a konečně jsem si pořídila i ten "slavný" modrý propínací svetřík :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že málokoho ta pekelná knížka nezviklá :D Moc děkuju, Terezko ;)

      Vymazat
  2. Krásný páv, hezky tě rozsvítil :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten svetřík je parádní! :) Moc ti sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  4. love this simple look!

    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images