Summer outfits



Hello everyone,

I know it´s been long time no see. I am sorry about that, having some personal issues made me just live right here and now and see the world more with my own eyes rather than via camera lense.
But I´ve manned up now and I would like to show you my summer outfits I wore these past two months. Most of the pieces are at least one year old and I am trying to take good care of them so that they would last for many summers to come.

---

Zdravím všechny,

vím, že jsem se dlouho neozvala. Omlouvám se za to, holt problémy v osobním životě převážily a tak od června nedělám nic jinýho než že žiju tady a teď a snažím se koukat na svět spíš očima než foťákem.
Ale pochlapila jsem se a ráda bych vám dneska předvedla svoje letní outfity. Většina kousků, co mám na sobě, jsou minimálně rok staré a snažím se o ně starat tak, aby mi vydržely i do dalších let.


Since we already had a holiday abroad this year and covid situation is not getting any better, most of the pictures you will see in this post were taken in southern Moravia and around. This is what I wore on a trip to the view point called na Hradišťku. There is a great view of Pálava. I was just sorry that we didn´t have any picnic with us. It would be romantic as hell. As for my "necklace" it´s just a leather string I bought for a few Crowns in a local haberdashery.

---

Jelikož jsme letos už na dovolené v zahraničí byli a v momentální situaci se ani nikam vydat nedá, většina fotek je z jižní Moravy a jejího okolí. Tenthle outfit jsem měla na sobě na výletě ke kapličce na Hradišťku. Je tam krásný rozhled na Pálavu. Jen mě ten den mrzelo, že s sebou nemáme žádný piknik. Byla by to neskutečná romantika. Co se týká mého "náhrdelníku", je to jen kožený provázek, který jsem koupila za pár šupů v galanterii.



When the weather gets really hot in the city you simply can´t live without shorts. This pair is two years old and it´s made of incredibly comfy cotton. Together with this flowy top they make an amazing combination for super hot days. And since this is a rather boring combination I added a scarf around my ponytail. I love wearing scarfs during summer - in my hair, tied to my handbag, they work any way possible.
Btw this street with english looking red-brick houses is located right here in Brno near vila Tugendhat and I had no idea it was here until like a month ago.

---

Kraťasy jsou prostě nutnost ve chvíli, kdy začne být ve městě vedro. Tyhle mám v šatníku už dva roky. Jsou bavlněné a díky tomu úžasně pohodlné. Spolu s touhle halenkou na ramínka tvoří parádní letní kombinaci. A protože je to jinak celkem nudná kombinace, přidala jsem ještě šátek do vlasů. V létě mám šátky moc ráda - kolem culíku nebo navázat na kabelku, jakkoliv.
Mimochodem tuhle uličku s domečky z červených cihel, která vypadá jako vystřižená z Anglie, najdete  v Brně nedaleko vily Tugendhat a donedávna jsem vůbec netušila, že tu je.



At the beginning of July I went to visit Olomouc with my husband. It´s just an hour or so drive from Brno. I highly recommend visiting it if you haven´t already. Olomouc is full of lovely narrow lanes and coffee spots. 
This particular outfit I wore for dinner on our first night. A special piece of this combination is the t-shirt. I bought it from the eco friendly shop called Les Goodies. They are on a pricier side, but I like the idea that I am wearing something super comfortable and created in fair conditions. My shoes and handbag you could see in the previous picture. Both bought last year. The handbag is lovely memory which I brought with me from Bali.

---

Na začátku července jsme se mužem vypravili do Olomouce. Z Brna je to tak hodinka cesty. Pokud jste ještě nebyli, vřele doporučuju. Olomouc je plná krásných úzkých uliček a příjemných kaváren. 
Tenhle outfit jsem měla na sobě na večeři náš první večer. Tričko, které mám na sobě, jsem pořídila v obchodu Les Goodies. Bylo sice trošku dražší, ale je hrozně příjemné a navíc vyrobeno eticky v Polsku. Jsem ráda, že jsem mohla takhle podpořit pomalou módu u nás. Sandály a kabelku možná poznáváte z předešlého obrázku. Kabelku jsem si dovezla z Bali v loňském roce.


Do you like what lavender smells like? And did you know that you don´t necessarily have to go all the way to France to see it in full bloom? That´s right! There is a lavender field near Brno that you can visit for a small fee. The only downside to it is that in past few years it´s becoming more and more popular and crowds occupy it every time it looks like this. We were really lucky to have taken these pics without millions of people in them.
And my outfit as you can expect is all white. I never thought I would love it as much as I am a redhead therefore I am all white practically all year long just by myself. But to be honest in this heat (and it was a super hot day) I wouldn´t be able to wear anything else. The skirt I am wearing is like five years old from H&M and I take it out every single summer since I bought it.

---

Máte rádi vůni levandule? A věděli jste, že za levandulí nemusíte až do Francie? Ano, prosím, jedno levandulové pole leží kousíček za Brnem a dá se na něj mrknout za menší poplatek. Jediná nevýhoda je, že je čím dál víc populární a když kvete, sjíždí se tam o víkendu docela davy. Měli jsme celkem štěstí, že jsme tam byli přes poledne a ještě to nebylo tak zlý.
Jinak co jiného do levandule, než všechno bílé. Nikdy bych si nemyslela, že budu někdy celo-bílou tak ráda nosit. Hlavně proto, že sama o sobě vypadám jako ředitelka vápenky celoročně. Ale když je vedro (a že ten den teda bylo), tak mě už pár let bílá zachraňuje. Sukni, co mám sobě, mám v šatníku už dobrých 5 let a vytahuju ji neomylně každé léto.


The last outfit is from Olomouc again. This time our last night there. The dress is super flowy and you might say it´s a little bit too short. But I love the colour and cut. I think it´s quite timeless and you can also wear it as a longer t-shirt. I am sure you are sick of the sandals and the bag by now.

---

Poslední outfit je opět z našeho výletu do Olomouce. Tentokrát z posledního večera. Šaty jsou vzdušné a možná se vám můžou zdát trošku kratší než by bylo zdrávo. Když jsme je ale kupovala, hrozně se mi líbila ta barva a střih. Myslím, že jsou i celkem nadčasové a dají se vzít i jako delší tričko. Sandály a kabelku nosím do zblbnutí, jak vidíte...

So this is it. Which combination is your favourite? And what are the pieces that you take out every single summer? I will be looking forward to your comments.

---

Tak to je všecko. Která kombinace se vám nejvíc líbí? Máte taky kousky šatníku, které vytahujete každé léto? Budu se moc těšit na vaše komentáře.

Eve.h

Mohlo by se vám líbit

3 komentářů

  1. Já miluju tu tvoji proutěnou kabelku, ta je prostě TOP :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeee, Ani, děkuju. Je to pěkná vzpomínka, taky ji mám ráda. 🥰

      Vymazat
  2. Krásné letní outfity, moc ti sluší! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images