Boots... Heels, or no heels? / Kozačky... S podpatkem, nebo bez?

Yesterdays post got me to thinking.... Last three winter seasons I wore boots with about 2 cm heels. They were great and lasted very long but every time I stepped on a slippery pavement that was it. I really had to stay focused the whole time I walked otherwise it could end up with a very bad injury. You know even my fellow citizens are partly to blame as they are probably too lazy to clean up the snow as they think there´s no need to do it because tomorrow will fall another. Definitely... And I really do believe that they must have screamed with loughter watching me walking like an idiot but the truth is it wasn´t half that funny for me. So this year when I desperately needed a new pair of boots I decided to get those without heels to be maybe less elegant but surely mor safe. The question stands what about you and boots with heels? Yes, or no? xoxo Eve

Vaše včerejší reakce na moje nové kozačky mě přivedly k zamyšlení... Poslední tři roky jsem přes zimu nosila kozačky, které měly cca 2 cm podpatek. Byly super a dlouho mi vydržely, ale jak jsem na nich šlápla na chodník, bylo vymalováno. Každý krok znamenal potenciální nebezpečí úrazu. Moji milí spoluobčané jsou tomu na vině řekla bych polovičně, poněvadž nepovažují za důležité sníh odklízet. Proč taky.... Napadne další, že? No doufám, že se mým cupitáním aspoň trochu pobavili, ale mně to až taková sranda nepřišlo. Takže letos jsem se rozhodla, že si koupím pokud možno nějaké bezpodpatkové kozačky. Sice asi budu méně elegantní, ale rozhodně se budu cítit bezpečněji na vlastních nohou. Co je ale cílem článku.... Zajímá mě, jak se na to díváte vy? S, nebo bez? Těším se na vaše reakce. Eve

 versus


Mohlo by se vám líbit

17 komentářů

  1. nejvíc se mi líbí ty na druhém obrázku (samozřejmě) v černé nebo šedé barvě =)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty první černý jsou nádherné..
    A bez se mi líbí fialové, šedé a hnědé :)
    Já boty na podpatku nosím jen do té doby než napadne sníh... přečkám to v teplých a pohodlných botkách a po zimě zase huráá do oblak :))
    Ale docela se bavím, když potkávám na ulicích slečny s vysokýma botkama jak cupitají :D

    OdpovědětVymazat
  3. I'm a heels kind of girl-but the colors of those boots are outstanding! Love the olive and the purple pairs!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    OdpovědětVymazat
  4. ja to striedam, pacia sa mi aj podpatky, ale ked je velky sneh alebo sa klze radsej zvolim nieco podobne, co je na druhom obrazku (bohuzial tie mi pretakuju, kedze su zo semisu), takze niekedy aj valenky- v nich je teplucko, pokial je sneh a netopi sa tak aj suchucko inak sa musim vyhybat kaluziam:)

    OdpovědětVymazat
  5. no ja opatky nemôžem nosiť, ale v zime by som ich nenosila ani keby mi platili, vyzerá to smiešne
    takže za mna by vyhrali určite tie bez opatku v čiernom prevedení. aj ked ja žena praktická by som uvažovala nad materiálom

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem sem ty obrázky hodila tak spíš ilustračně, jasně, že semišové botky nejsou kvůli promočení moc praktické ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Really love these boots! so sexy! I'm following you, bella! Hope you can also follow my blog! Mary
    FOLLOW Venus at Her mirror
    Venus on facebook

    OdpovědětVymazat
  8. Myslím, že je veľmi praktické mať po ruke aj s aj bez. Vždy sa totiž hodí niečo iné a vždy je aj na niečo iné nálada..takže toť môj názor.
    inak vďaka za komentár.
    ")

    OdpovědětVymazat
  9. bez podpätku!!:P...ja som aspoň človek čo rád stojí nohami pevne na zemi:)...ale aj ked ani podpätok nie je zlý...:)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju všem za milé komentíky ;)

    OdpovědětVymazat
  11. I don't know, I like boots with no heels and heels! Too hard to choose.

    Wida
    Missing Amsie Blog

    OdpovědětVymazat
  12. oh Eve you poor thing falling over in the snow! I actually think you should have a heeled pair AND a flat pair :) I have a flat pair of high boots in black and brown and then a heeled pair of black ones :) You can make flat boots work just as well as heeled ones and I'm sure you will be able to do it! i ADORE those coloured boots you've posted though and wil have to go and have a better look.

    Anna xo

    http://www.lifesshinyprettythings.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Thank you for lovely comments :)

    OdpovědětVymazat
  14. letos je to poprvé, co nosím podzimní boty a ty mají podpatek. Konečně jsem se totiž odhodlala, že i přes mou výšku mi to vadit nebude a taky mě do toho trochu nasoukaly holky z blogů, které mi psaly, že nevadí, že jsem vysoká a tak, takže jsem teď šťastná, protože jsou krásné a chodí se mi v nich skvěle, ikdyž mají podpatek, jsou strašně pohodlné :) Ale otázka je, co s kozačkama? No, otázka.. ani to otázka není, já to chodím do školy v zimě téměř 40minut a chodníky jsou tu ve stejném stavu jako u vás, takže ikdyž bych opravdu strašně moc ráda nosila kozačky s podpatkem, nejde to. Nepřežila bych :D Mrzí mě to, ale bohužel. Já volím kozačky bez podpatku.

    OdpovědětVymazat
  15. Terry: I pro mě je v tomhle výška tak trochu výmluva ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Já to taky střídám, když je dobré počasí, ta určitě radši ale podpatky :)
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  17. Já třeba nosím oboje - do sněhu bez podpatku, do města nebo prostě když neni sníh, tak s ním :)

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images