Charlotte Tilbury Pillow Talk

Ahojte,

po nějaké době jsem se rozhodla tady na blogu rozebrat něco kosmetiky.
Pokud mě sledujete na Facebooku, asi víte, že jsem zainvestovala a koupila si tak jako více méně za odměnu rtěnku a tvářenku od Charlotte Tilbury.


O téhle značce jsem se dozvěděla na Youtube. Jsem totiž velká fanynka britských Youtuberek a ty tuhle značku přímo zbožňují. Bohužel u nás se nikde koupit nedá, aspoň já ji nikde nenašla. Kdyžtak budu ráda za opravu. 
Příjemně mě překvapilo, že netestují na zvířatech a samozřejmě to, že zboží posílají i k nám. Pillow talk (z názvu příspěvku) je asi nejslavnější odstín rtěnky, kterou dělají a nedávno k ní vydali tvářenku se stejným názvem. A že už mi tvářenka brzy dojde, řekla jsem si, že to vezmu za jedním - i kvůli ceně poštovného.
Objednala jsem o víkendu a tuším ve čtvrtek balíček kurýrní službou přišel, takže i celkem rychlovka.

Balíček přišel v krabičce (což jako ekologicky smýšlející člověk) moc oceňuju. Rtěnka a tvářenka byly ještě navíc obalené v papíře ve zvláštních krabičkách. Musím se přiznat, že na rtěnku jsem už nakukovala v práci. Nemohla jsem se dočkat, ale nechtěla jsem porušit ten papír, abych vám všecko nafotila.



Když jsem oboje otevřela, čekalo mě úžasné překvapení. Charlotte Tilbury je taková jako dražší kosmetika, cenově bych ji přirovnala k Macu. A ta kvalita je prostě znát. Rtěnka je neskutečně pigmentovaná a krásně celý den vydrží (samozřejmě s pár opravami po jídle) a ojídá se tak jako postupně. Nezbude vám jen obrys pusy, ztrácí se celkem celistvě.  Barva je ve stylu "moje rty, ale lepší!. A já jsem se do ní naprosto zamilovala.
Tvářenka je máslová a je to taková tvářenka a rozjasňovač v jednom. Ozkoušela jsem ji jen v rychlosti včera, je taktéž hodně pigmentovaná, ale výdrž jsem zatím moc neměla možnost vidět. Věřím ale, že nebudu zklamaná.



Jak se líbí vám?
Znáte tuhle značku?
Budu moc ráda, když mi dáte vědět v komentářích.

Mějte se moc krásně,

Vaše Eve.h

Mohlo by se vám líbit

1 komentářů

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images