Jedna sukně - 3 variace

Ahojte,

strašně se omlouvám za svoji neaktivitu. Jojo, jako bych vás slyšela, že to říkám vždycky... A všechny výčitky chápu, máte pravdu. Někdy se prostě dostanete v životě do bodu, že se snažíte hlavně přežít a všechno ostatní jde jakoby bokem. 
Měla jsem toho klasicky hodně v práci a po práci nebyla moc chuť koukat zase o víkendu do počítače. Spíš jsem se chtěla věnovat manželovi (teda zní to furt divně, když to řeknu nahlas) a užívat si společné chvíle o víkendech. Ani jsem nic nefotila, nějak jsem chtěla život prostě žít a ne na něj koukat hledáčkem foťáku.

Jsem ale zase zpátky a to s další kombinační inspirací. Sukně, která tu bude hrát hlavní roli, je víc než 7 let stará. Koupila jsem ji kdysi ve slevách v H&M a nosím ji dodnes. Chtěla bych vám ukázat, že je to kousek univerzální a dá se používat celý rok a k jakékoliv příležitosti. Ráda bych ještě na úvod řekla, že žádný z kousků, které uvidíte, jsem nekoupila letos ani speciálně pro tenhle post. Všechny mi ve skříni a botníku leží minimálně rok.

Tak jdeme na to...


Je teprve začátek března, což znamená, že chladné počasí ještě dokáže pozlobit. Nejčastěji sukni nosím do práce. Stačí natáhnout bavlněné triko (taktéž starší), vlněný kabát (tenhle je ze Zootu a obsahuje 50% vlny), teplé punčocháče a kozačky a zima vám určitě nebude.


Moc se těším, až se oteplí, protože budu moct sukni zkombinovat s mojí milovanou džínovou bundou (jasně, je to ta stará otrhaná bunda, kterou jste tu viděli nevím-kolikrát), tričkem (tohle je památka z koncertu Zaz v Brně) a teniskama. Tenhle "vágus" look mám moc ráda, obzvlášť s kousky jako je právě tahle sukně.
Pokud nejste úplně milovnice tenisek, můžete je zaměnit za nějaké elegantnější oxfordky a "džísku" vyměnit za trenčkot a nová kombinace je na světě.


Sukni samozřejmě můžete vzít i pro slavnostnější příležitosti typu divadlo, svatba... Jakkoliv. Nahodíte lodičky a elegantnější halenku. Pokud by bylo chladněji, můžete vzít zase navrch už zmíněný trenčkot. Do ruky psaníčko a můžete vyrazit.

Máte podobný kousek, který rádi nosíte a kombinujete?

Těším se na vaše komentáře.

Eve.h

Mohlo by se vám líbit

2 komentářů

  1. Povedený příspěvek, Evi :) Kombinovatelný kousky takhle na různý styly jsou nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  2. První outfit mi tak blízký stylem není, ale další dva jsou top. :) Jinak fajn nápad na článek. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuju za všecky komentáře. / Thanks for all your comments.

Flickr Images